dankjullie Ben heel benieuwd hoe hij het op de keuring gaat doen, we gaan in ieder geval flink trainen
stal_HD
Geplaatst: 03-02-13 12:20
Hip hop kan, zoals ik zie, wel degelijk smokey zijn. Dus zwart met een creme gen. De papa is dubbelverdund.
Leuk he al die nieuwe hengsten die komen gaan. Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal rond loopt op die dag. Alhoewel ik de meeste vast ga missen met mijn gestress.......
Dat ben ik helemaal met je eens cta74mini.. Ik heb vorig jaar mijn eerste mini-ervaring gehad op de merrie-keuring.. Ik heb ook zeker mijn ogen uitgekeken! Prachtig..
Joscaa
Geplaatst: 04-02-13 23:33
cta74mini schreef:
O zivazoef het is zo gaaf wat je daar allemaal ziet de ene is nog mooier dan de andere, je kijkt je ogen uit veel plezier
Inderdaad, en je wilt alles hebben, en allemaal kleine spulletjes kopen.....
Bright vandaag een 0 grams dekentje om gedaan, zodat hij in ieder geval een beetje schoon en droog blijft, kan ik hem morgen of overmorgen gaan scheren, zonder dat mijn tondeuse op al het zand vast loopt. [ITP] Wilde hengst Bright.. Zo loopt hij er momenteel nog bij ,haha, en dan had ik uit wanhoop zijn punkie van het niet geknipte 3e oor maar vast gauw weg geknipt.
Bassenqua
Geplaatst: 05-02-13 09:18
zivazoef schreef:
Ik kom kijken. Ik ben nog nieuw in dit wereldje
Hé Claudia, leuk dat je ook komt
jolandje
Geplaatst: 05-02-13 10:07
oh haha, zivazoef is claudia? , ja je moet zeker komen, is érg leuk en gezellig
@cta74mini.. ik wil dit jaar met ziva naar de merriekeuring. Maar eest even nkijken hoe het allemaal werkt
Ik heb er zin in!
Maydine
Geplaatst: 05-02-13 18:42
Sueno is weer netjes strak in pak geschoren haha. Na meer dan een half jaar (vanaf de dag na de nmprs show 30 juni om precies te zijn) all inclusive vakantie te hebben gehad op de kanarische weilanden mocht Sueno dan eindelijk weer lekker aan het werk voor de wagen. Hij barstte van de energie en liet zich dan ook heerlijk zien! Ben trots op mijn kanjer! Zal ook wel mede door de harde wind, de hagelbuien en het feit dat we hem gister kaalgeschoren hebben te maken hebben haha. Maar wat liep hij lekker! Huub en ik hebben allebei lekker ff met hem gereden in de wei! Krijg weer helemaal de kriebels en ga het dus ook weer lekker oppakken nu! Kan hij mooi in shape komen voor de hengstenkeuring! Laat het mooie (droge) weer maar komen!
He wat leuk claudia ik dacht wel die heeft ziva in haar naam, maar ik wist niet dat het "mijn" ziva was. O als je er geweest bent ben je besmet. Als je vragen heb over keuringen enzo kan je mailen hoor.
zivazoef
Geplaatst: 06-02-13 12:27
Dankje Ik zal denk ik mijn ogen uitkijken.. mischien moet ik maar een kwijlbakje meenemen
Ik heb er echt zin in, alleen het weer moet echt beter worden, trainen is zo echt niks aan in die sneeuw,blubber,regen achtig iets
Joscaa
Geplaatst: 07-02-13 20:07
Moet 'm nog knap scheren hoor, had nu alleen t ergste gedaan en zn benen doe ik pas twee weken voor de keuring oid denk ik. Had pijn in mn been en Bright en ik waren het zat.
& lekker warm met twee dekentjes om, spelen met z'n maatje.