Dat klopt ja had voor de zekerheid nog een mail gestuurd naar het stamboek en wij moeten om 8,30 uur aanwezig zijn mag 2 uur langer op mijn bed blijven liggen.
Amber Ik weet nu ook weer waarom ik Victor in eerste instantie te wit vond.
Hihi, geniaal plaatje! Iedereen heeeeel veel succes morgen !
Tovie
Geplaatst: 05-12-12 20:43
Jullie zien hem morgen wel op de keuring . Het is inderdaad Casper v.d. Merel. Hij heeft nummer 94. Hoop dat hij er door komt. Alle mensen die hem tot nu toe hebben gezien zeggen dat hij er wel door heen komt. Nou maar hopen dat de jury dat morgen ook vind. Hij heeft in ieder geval goede ouders. Zijn moeder was op vier jarige leeftijd al kroon. Iedereen succes morgen .
Kentaro
Geplaatst: 05-12-12 20:52
Lekker dan, ik ben er morgen zelf niet bij... Jullie moeten nog wel even wachten. Die van ons is morgenochtend aan de beurt en ik vind het nu al zo spannend!! Heel veel succes in het ieder geval!!
Ik duim voor iedereen die vandaag moet verschijnen! Bimmetje, gefeliciteerd en ik hoop dat jou ventje je het mooiste verjaardags kado gaat geven wat je je maar kan wensen!
Dank je Kentaro.
Bimmetje
Geplaatst: 06-12-12 10:36
dank je cis! Dat zou wel een echte knaller wezen hihi hij gaat vast en zeker zijn uiterste best doen, meer kunnen we niet doen dan afwachten.
Jij ook van harte ciska!
We zijn nog steeds onderweg. Het is nogal druk op de weg. File in, file uit. Hopelijk zijn we er op tijd voor onze kanjer!
Het sneeuwt toch altijd met de keuring . Tenminste, de keren dat ik geweest ben wel . Heb eens een heel weekeind bij kennissen gelogeerd toen ik Marengo reed in januari ipv op 1 dag even op en neer naar Marienheem.
Kentaro
Geplaatst: 06-12-12 12:58
Ik kan me dat echt niet meer herinneren?!? (jeetje, heb nog steeds geen reactie terug gehad hoe het gaat op de keuring.... )
Dennis
Geplaatst: 06-12-12 13:10
De jonge hengstenkeuring ben ik echt al jaren niet geweest. De premiekeuring wel een paar jaar, waarvan 2 om zelf te rijden met mijn kleine grote vriendje . Training voor januari 2010 Training voor januari 2011 En dit was toen het resultaat: [AR-ITP] NK dekhengsten in het tuig
Kentaro
Geplaatst: 06-12-12 13:13
Jeetje, heb ik echt niet bij stil gestaan! Wat ziet het er troudens super uit!! Plaatje hoor!
Kentaro
Geplaatst: 06-12-12 13:39
Helaas.......... Had zojuist de eigenaar aan de telefoon. hij is niet door..... (hij liet volgens hem ook helemaal niets zien vandaag.....)