Maris, kom maar brengen Gekheid, wat een dame met een houding en attitude, en kijk dat eens sjouwen Gefeliciteerd Maris, ik denk dat jij een érg leuke aanwinst voor je fokkerij hebt aangeschaft.
esther heeft het al gezegd, kom maar brengen ik bouw wel een stal bij
_Angelique
Geplaatst: 15-03-12 10:11
Weet wat je zegt Redneck, Esther is heel daadkrachtig Wow, Maris Super hoor!! Wat zal ze blij geweest zijn vaste bodem onder d'r hoefjes te voelen. Hoewel de hoefjes veel in de lucht zweven zo te zien (en wat zien we dat graag ) En super weer vandaag, dus genieten maar!!!!!!
Als mijn draver er (hoop met min. 10 jaar) er niet meer is, heb ik al tegen mijn man gezegd, dat ik over wil op de kleintjes! (en mijn hafje om dan lekker mee te hobbelen ). Dan zou ik ook zoiets aan willen schaffen!! Ook vanuit buitenland, want WOW!!!! Wat een mooie dame!!!!
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-12 12:13
Anja nee je hoeft niet meer te zeggen ze vliegt echt door de wei hahaha Esther nee sorry ze blijft lekker bij mij wie weet oooooooooiiiittttt. Hopelijk is het inderdaad een aanwinst voor de fokkerij ik hoop het wel. Ze mag dit jaar eerst mee op show en keuring en wellicht volgend een veulen we zien wel. Sorry redneck je hoeft voor haar geen stal te bouwen ik hou haar lekker zelf Loran in het buitenland staan er inderdaad nog meer als hier in NED hopelijk komen er meer deze kant uit.
Verder iedereen heel erg bedankt ga er zeker van genieten!!! Ik ben helemaal verlieft op haar
Meavey
Geplaatst: 15-03-12 13:08
Yeah! Fijn dat ze er is en dat beloofd veel goeds!
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-12 22:00
Meavey schreef:
Yeah! Fijn dat ze er is en dat beloofd veel goeds!
Wat een heerlijke aditudde heeft ze Top dat ze er nu eindelijk is Mariska
randalinpony
Geplaatst: 16-03-12 09:57
He ze is er al, helemaal gemist!
Wat een gigantisch leuk merrietje, daar zul je vast veel plezier aan beleven!
sandra3235
Geplaatst: 16-03-12 15:46
wow, kwijlwijl...... Mariska ruilen??????
Hoe is ze van karakter?
Ik zit helemaal te voor je....
Geniet ervan.......
Bassenqua
Geplaatst: 17-03-12 17:09
Volgens mij is het weleens tijd voor een serieuse update over hoe je meisje het doet.
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 11:37
Little_birdy bedankt Maaike ja ben erg blij dat ze er nu is, dat wordt snel foto's maken Adinda is snel gegaan he! ze is er inderdaad al, hopelijk ga ik er inderdaad veel plezier aan beleven Sandra sorry ik wil niet ruilen, ga er zeker van genieten heb ik afgelopen dagen al gedaan en nog. Het was heerlijk weer dus ben veel buiten geweest. Hoe ze van karakter is heel erg lief en zacht merrietje had duidelijk even nodig om te wennen. Was wat zenuwachtig maar nu niet meer, is wel een merrie met karakter pittige dame wat ik nu gezien heb. De 1ste dag klom ze in de voerbak en toen moest ik aan keet denken of een klimgeit hahaha. Maar ze was knetter hengstig en wilde graag naar showman toe geef ze is ongelijk. Aankomende week wordt ze geent en hopelijk snel gechipt en dan wat aan het werk. Kan ze snel mee naar show en keuring heb er helemaal zin in. Esther ja was druk met alle paardjes huis en genieten van het mooie weer, kraam doos weer klaar maken Het gaat heel goed met haar afgelopen weekend heb ik ze bij de merrie's gezet. Ze bekijkt alles heel rustig die andere merrie's denken alleen maar aan eten en zei loopt in haar eentje te showen haha. Talytha vind het niet goed als ze te dicht in de buurt komt dan wordt ze op afstand gehouden. Verder loop ze heerlijk overdag op de wei en in de avond gaat ze op stal en ze doet het super goed. Heb nog een paar foto's maar moet ik nog uitzoeken probeer ik vanavond te doen.
Bassenqua
Geplaatst: 19-03-12 13:22
Klinkt goed Maris, bij deze nodig ik ons uit om een keer om de koffie te komen doen en naar je meisje te komen kijken, ik zal de trailer thuis laten ok?
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 14:57
Esther tuurlijk ben je welkom koffie is er altijd gezellig. Laat me maar weten wanneer je wilt komen Trailer hoef je inderdaad niet mee te nemen of je moet Rene van me willen kopen
_Angelique
Geplaatst: 19-03-12 21:42
Fijn dat ze al wat op haar gemak is. Het is toch allemaal niet niks, zo'n verre reis en een nieuwe kudde. Ze vindt haar plekje vast snel Verder klinken de woorden "pittig" en "showt in haar eentje" niet verkeerd toch?? Dat zien we graag!!
Sappos
Geplaatst: 19-03-12 22:56
Wooooow Mariska, wat een gave merrie! Ben benieuwd hoe ze eruit ziet zonder jas
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 12:35
Angelique nee klinkt zeker niet verkeerd ze is Hoop dat ze zo blijft showen zien we graag in de wei Het duurt inderdaad even maar ze vindt haar plekje wel Sabine ze gaat binnen kort wel kaal zodat ik conditie kan bepalen voor show Zal dan wel proberen om een foto te plaatsen tenminste als jullie willen
_Angelique
Geplaatst: 20-03-12 20:53
nee, dat willen we niet tuurlijk moet je foto's plaatsen