Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jolandje schreef:mist, dat vraagt om foto's ( shado?)
en foto's komen zeker....zodra ik het snoertje vd oplader heb gevonden. Dacht een opgeladen accu te hebben meegenomen naar Elien, maar was hartstikke leeg..en nu krijg ik het niet gevonden. Heb gisteren onder alle kasten met zaklamp gekeken (ik heb lollige katten
)

jolandje schreef:mist, die ken ik zo niet, ga je daar ook nog even foto's van plaatsen?
gruwelijk duur universeel ding dat zowat alles kan opladen, smartphone via usb, accus van camera's en zelfs gewone batterijen
ook in de auto.
en kerstsokjes
Mist schreef:Ik heb een nieuwe lader gekocht....kan hem echt niet vindengruwelijk duur universeel ding dat zowat alles kan opladen, smartphone via usb, accus van camera's en zelfs gewone batterijen
ook in de auto.
Morgen volgen foto's van Rox, als ik tenminste morgenavond niet in het ziekenhuis lig want ik heb een diadeem met "gewei" gevonden met belletjes eraanen kerstsokjes
![]()
Danie is ook cute !!!
en Shado is ook een lekker ding. Wie is dat geweldige paardje dan op de openingspagina van de website van daydream?? Dat vind ik qua kleurstelling de ultieme appaloosa! En wow, wat een mooi koppie ook