Mij is ook gevraagd of ik een hengstje wil showen. Triple m indy, Nu heeft de vrouw niet heel veel verstand er van hoe je moet lopen. En doen jullie bij de henggsten zo n ielig showhalster om of toch wat stevigers dan bij de merries? Wie o wie wilt mij pb'en zodat ik niet helemaal voor joke staat??
Hij is al geschoren, staat al tijdje op dieet en krijgt veel beweging
stal_HD
Geplaatst: 30-03-11 10:15
Berrie krijgt van mij een smal leren halster om. Veiligheid gaat boven alles. Je hebt hier wel te maken met allemaal hengsten, dus je moet ze wel onder controle kunnen houden. Daarom kies ik voor de leren halster boven een mooi showhalster.
Ik heb mooie show (kabel!) halsters. Als je een goede koopt is de kans dat ie kapot gaat miniem. Er zit namelijk een staalkabel in dus zie dat maar eens kapot te trekken Daarnaast heb je een ketting vaak onder het halster wat je vast kan klikken zodat hij slipt of dat ie niet slipt dus je hebt echt wel veel te zeggen met zo'n halster. Bij 1 pony moet ik er zelfs nog een beschermers omheen doen omdat hij die ketting niet leuk vind. Vind de halsters wel super chique staan!
stal_HD
Geplaatst: 30-03-11 10:21
Ik ook maar berrie wil nog wel eens debiel doen en dan is mijn gevoel beter bij een leren halstertje. Maar je hebt allicht gelijk. Ach neem ze anders allebei mee.
Sappos
Geplaatst: 30-03-11 10:22
Vind het persoonlijk mooier staan dan een simpele leren halster
*komt binnenvallen* Ik heb het hele topic doorgelezen, maar kan nu niet de lokatie vinden waar de hengstenkeuring gehouden word! Wil onwijs graag komen kijken met m'n camera, heb ook op internet gezocht maar ik kan het adres niet vinden
De keuring is bij manege stal groenendaal zevenhuizerstraat 154 3751 LD Bunschoten
Dit ligt vlakbij amersfoort.
stal_HD
Geplaatst: 30-03-11 10:34
o jullie zijn me net voor.
mvdbijl
Geplaatst: 30-03-11 10:35
vind een showhalster altijd wat sjieker staan. Mijn mini is uit zijn showhalster gegroeid en mag een nieuwe, vind een kleur uitkiezen wel erg moeilijk. Misschien maar gewoon zilver doen..
ben erg benieuwd naar alle mooie hengstjes, zo te lezen is iedereen er al heel druk mee weken lang. ik kom zeker even kijken.
E_Nalanta
Geplaatst: 30-03-11 10:36
Nogmaals bedankt! Ik ben nog nooit op een minipaarden-hengstenkeuring geweest, maar vind het altijd zo gaaf om hengsten in actie te zien! Zal zeker proberen er te komen, dan kan ik natijd hier in het topic een leuke fotoreeks plaatsen! Ik herken in ieder geval de hengsten van Sappos (ben een enorme profielspieker bij je, haha!) dus wie weet een leuk uitstapje
sandra3235
Geplaatst: 30-03-11 10:44
Hai Eva,wat leuk dat je komt,dan zie je Wynn ook gelijk in live Ik doe wel een bodywarmer aan met stal kee's sage erop,(mits het niet te warm is)kan je me herkennen.
Ik vind showhalster ook sjieker staan,ik weet nog wel dat ik bij het begin als de dood was dat die zou breken,maar ze kunnen aardig wat hebben
Het gaat nu wel opschieten he,...?
E_Nalanta
Geplaatst: 30-03-11 10:45
Ik ga zeker m'n best doen te komen, lijkt me prachtig al die kleine macho's te zien
Foss
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-11 11:18
Ik gebruik ook altijd een showhalster doe het halster vlak voordat hij de ring in moet om daarvoor een hoofdstel of halster.
Ben ook wel benieuwd naar de starttijd, denk al vrij vroeg? Is het enkel binnen of moeten de hengsten ook nog op harde ondergrond lopen?
Mariska80
Geplaatst: 30-03-11 11:30
Het begint om 9.00 uur en de hnegsten lopen alleen binnen in de bak
Sappos
Geplaatst: 30-03-11 11:31
De veterinaire keuring is wel op het harde buiten maar daar valt niet veel te zien, de premiekeuring is binnen Mijn hengsten zijn altijd beschikbaar om op de foto te zetten
Tnx! Ah, leuk te horen! Vind je hengsten erg mooi en Blaze is echt al volwassen geworden op je nieuwe foto's, prachtig! Zal proberen alle bokthengsten te fotograferen, al zal ik ze niet allemaal herkennen denk ik Nu nog even kijken of we kunnen gaan natuurlijk
sandra3235
Geplaatst: 30-03-11 11:34
Doe je nu een broek aan waar je gulp dicht van kan Sap