Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sappos schreef:Meer in de zin van ik heb geen check, hoef ik die ook niet aan te schaffen en vind het nog altijd onzin dat het verplicht is.
Nee ik zou het super vinden om hem mee te nemen want hij kan echt alles en het lijkt mij ook super, zou nog liever de andere thuis laten
Het gaat mij ook niet om het aantal maar heb geen zin om met 1 te gaan als ik er 2 kan doen
) Ik ga ook met een jonge van dan net 4 jaar en mijn dan 6-jarige die al wel wat meer gewend is maar qua showen nog niet veel gedaan heeft. Puur voor een gezellige leerzame dag stef schreef:Sap: Als je met ijzers zou mogen rijden (show is non aproved, en een promoshow, dus mijn inziens mag er dan best op een aantal regels uitzondering gemaakt worden) kan ik wel aan een check komen die je kan gebruiken

. Ik heb met minidriving (Susan Bijl) afgesproken dat vragen over het aangespannen door haar zullen worden beantwoord, en overige vragen kunnen jullie aan mij richten. En verder kunnen jullie natuurlijk de regels in het amha rulebook lezen.