echt heel tof van je wat je allemaal voor dat ponietje gedaan hebt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZiekieLove schreef:Lynn_Nikita schreef:waarom een shetje dumpen als je bij de slacht er geld voor krijgt
die is waarschijnlijk ergens tussen de draad door gekropen en de eigenaren hebben hem nog niet gemist
zelf ook al eens 2 shethengsten gevonden in mijn weiland, waarvan de eigenaar zich pas laat gemeld heeft
niet iedereen komt 3 keer per dag bij zijn paarden, en zeker als je meerdere hebt, mis je er niet meteen 1
wel een leuke aftekening heeft die, en super dat je hem opvangt. Maar ik ga er niet vanuit dat als na 2 weken zich een eigenaar meld, je hem mag houden en de eigenaar pech heeft
Volgens mij waren dat mijn pony's(die snachts blijkbaar vrij waren gelaten, merk je niet echt als je slaaptxD en heb toen pas later kunnen melden omdat ik in weert op school was en mijn ouders allebei aan het werk waren hebben we toen de vorige eigenaar naar jullie toe gestuurd dus 'pas laat gemeld' valt harstikke mee aangezien we er wel iemand anders naartoe hebben gestuurd dezelfde dag nog...xD
Edit: gefeliciteerd met je nieuwe pony! leuk dat hij nu toch een fijn tehuis heeft!