Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En dat het ook nog eens super belachelijk uitziet hebben ze niet eens in de gaten.

MeJustC schreef:Bij mij op stal staat ook een mini shetlander van 90 centimeter, het is een echte hengst en wilt iedereen dragen dat doet hij ook met plezier, heel veel mensen zeggen dat, dat zielig is maar bij die hengst is het niet zielig.. hij voelt zich het best als er mensen op zitten!
Zelf rij ik er ook wel eens op, ik ben 13 jaar en ik ben 1.70 en weeg ongeveer 49 kilo ofzo!
Citaat:tot 85 a 90 cm 25 kilo
89 tot 95 cm 30 kilo
95 tot 100 cm 35 kilo
100 tot 105 cm 40 kilo
105 tot 110 cm 40 tot 45 kilo
en 110 cm en groter 50 kilo
MeJustC schreef:Bij mij op stal staat ook een mini shetlander van 90 centimeter, het is een echte hengst en wilt iedereen dragen dat doet hij ook met plezier, heel veel mensen zeggen dat, dat zielig is maar bij die hengst is het niet zielig.. hij voelt zich het best als er mensen op zitten!
Zelf rij ik er ook wel eens op, ik ben 13 jaar en ik ben 1.70 en weeg ongeveer 49 kilo ofzo!
De eigenaar is 39 en niet dik en zelfs kleiner dan mij, zij rijd er ook op!
Maar die kinderen op een 85 centimeter pony vind ik eigenlijk niet kunnen, teneerste zijn ze geen 7 jaar en wegen ze geen 20 a 25 kilo meer en die pony houdt dat echt niet meer hoor!
Ik vind dat jij er wat aan moet doen;)
Sterkte, en ik hoop dat het je lukt te overtuigen dat ze slecht bezig zijn met die pony!
Groetjes, Vera
ik vind het echt schokkend om dit te lezen. Beestje is maar 90 cm en jij stapt erop met je 1.70 en 49 kg 
en rijden zze altijd zo???