Ja het zweten, haha nu heeft hij het niet meer hoor, maar dat was zijn eerste dag in de nieuwe groep en hij is hengst en de andere ook hengst dus dat gaat er hard aan toe. Zit nu gelukkig goed!
Miniatuur paardje, haha nou klopt een klein beetje, hij is ook vrij smal (het is een mini) en is een NMPRS hengstje (Nederlands minipaarden registratie stamboek)
Flip! Wat is hij gaaf! Zo mooi die foto's!
Siepie
Geplaatst: 06-04-11 19:31
Haha, leuk nog een minipaardje die Fellow heet!! Hier mijn Fellow, maar dat is een schapendrijver :
ahhh leuke fellow ook hahah Judith heeft ook een heerlijk hoofdje!
xStelmaria
Geplaatst: 06-04-11 20:26
E_Nalanta schreef:
Haha die foto van Manderyntjuh! Prachtige lichte shet, gaaf! Ach nee, dat veulentje!
Opgepimpte Flip en ik bij een mooie bloemenboom
Hee, jij bent die van youtube met dat vrijheidsdressuur Jaja, je wordt nog eens beroemd
Ann_Pam
Geplaatst: 06-04-11 22:30
Mijn zusje en haar shetter, ik moet zeggen, ze rijdt nu pas sinds een half jaartje een beetje serieus op deze shet, daarvoor was het alleen wat leuke stap rondjes en een klein drafje, maar het bouwt al steeds meer op en geef haar zo af en toe wat les en aanwijzingen en help haar dan even, zo leuk om dat dan vooruit te zien gaan Shet heeft jammer genoeg een flinke grasbuik, maar hier wordt natuurlijk erg hard aan gewerkt!
Kleine miscommunicatie
Siepie
Geplaatst: 07-04-11 19:05
Haha, ik denk dat alle minipaardjes fellows leuk zijn Haha, Ja Fellow is bijna evengroot als de ram. Ja het is een ram Hij moest afgespeend worden en toen heeft hij een tijdje bij de ram gestaan, zodat hij niet eenzaam werd. Nu staat hij wel weer bij zijn moeder en een ander paard in. Maar toch is Fellow iets groter dan de ram Lopen ram!!
Wat een prachtige plaatsje komen er voorbij, zodra mijn Humphty door de wintervacht heen is en zijn kalle plekken weg zijn zal ik zeker ook een foto plaasten met ons zoontje Erik erop.