haha pennnnyyyyyyyy! dan zou ik alleen het dekje zwart of wit doen, peesjes of bandages roze, hoofdstel roze & zadel dan,maar het dekje niet. die zal het al helemaal geweldig maken.
M'n shet word bijna niet gereden, dus ik zit daar echter niet mee. Mijn zusje vind het soms leuk om er 10 minuten een rondje op te stappen 1x per maand ofzo , en voor de rest ligt het eigenlijk in de kast.
Ja he! Nou ik heb zojuist de stap gemaakt om een meisje te mailen dat een verzorgpony zoekt in Renkum. Ik kan niet elke dag naar haar toe maar wil wel dat ze elke dag aandacht krijgt dus misschien is dit dan een oplossing Als het goed is, staat haar zus bij ons op stal en heeft die ooit eerder een berichtje geplaatst dat ze een pony of paard zoekt om te rijden Ik ben benieuwd of het dit meisje is want dat zou ideaal zijn natuurlijk! Dan kent ze de omgeving en stal al Ze zou er dan niet op kunnen rijden, ze is namelijk 1.78 volgens de advertentie dus misschien heeft ze interesse in alle andere dingen! Wil namelijk ook met haar gaan VD'en en haar dit jaar voor de kar hebben dus genoeg te doen lijkt mij! Even afwachten dus
MissRoxyy
Geplaatst: 14-03-10 17:39
Sophie: Hahaha nou je weet hoe groot het is bij Staadegaard maar mijn pony is zo lief dat als ik roep, hoor ik ergens in het donker gehinnik en dan komt ze vanzelf aangegalloppeerd! ERG handig! Waarom ben je anti boomloos eigenlijk?
Laatst bijgewerkt door MissRoxyy op 14-03-10 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Ow dat zou ik echt nooit kunnen, ben veel te precies met mn ponies Naast mijn zusje laat ik verder niemand op Lin, en niemand mag aan Abe zitten Erg hè? Hihi. word al kriegel als mensen en vooral die verschrikkelijke blagen op stal hem aaien en willen vlechten..
Ik ken het. Ik ben ook heel jaloers en bezitterig naar Valesca toe maar het gaat nu even niet om mijn egoisme maar om de aandacht en liefde die ik haar gun en haar niet elke dag kan geven Dus om maar even me hoofd erbij te houden heb ik dat meisje een mailtje gestuurd, misschien word het maar 1x per week maar dat is al een dag extra aandacht voor der!
Ik kom alsnog vaak hoor, probeer zeker om de dag te gaan maar toch! Is nu niet altijd voor elkaar te krijgen dus ach, als ik zon meisje gelukkig kan maken En nog belangrijker me pony Ben wel op zoek naar een wat ouder meisje hoor, niet die penny kinderen van 10 want die krijgen vliegles van Valesca. Daar heeft ze schijt aan om het maar zo te zeggen haha!
Ja Valesca is op afstandbestuurbaar Heel handig hoor! Lieve poon
Waarom ik tegen "boomloos" ben vroeg je geloof ik ook
* Het is niet boomloos, een pommel is ook een boom * Het is slecht voor de rug van het paard: slechte drukverdeling. * Slecht voor de zit van de ruiter: heb nog nooit iemand met een boomloos zadel een goede houding op het paard zien hebben.
En dan heb ik het met name over de Barefoot(-achtige) zadels.