Ik heb zowel shetties als minipaarden en zij heten Shorty Gina Lee of Iranto = leentje Milky Way van de Hildehof = milky Simone van de Horstede = Sidoni Beauty Shakira = kira Glover = goof Villa Mini's Accadentally in Love = anky Nicky van 't Puihoekske = nick
De shetties van de buren heten Bas, tommie, Flipper van Villa Mini en Dino
_l_amanda_l_
Geplaatst: 12-10-09 19:46
wauw wat veel ginalee mijn opa-shet (30 lentes jong) heet officieel Muskey, maar we noemen 'em Puk
Die van mijn ouders heten: Sonja (onlangs op 33 jarige leeftijd overleden) Jitske Jelle Famke (Fries voor meisje)
Jitske heeft een tijdje bij ons gestaan en we hebben haar laten dekken, daar kwam een leuk merrieveulentje van en die heeft de naam Smurf/Smurfke gekregen (ze is namelijk niet zo groot).
Sinds gister ben ik de trotse eigenaresse van een hengstje van 5 maand en hij heet Jeroen.. Beetje jammer van zn naam maar goed we noemen hem maar jeroentje..
Ik heb geen shetters maar ooit wil ik twee stevige witte merries en dan noem ik ze Dille en Kamille
janflicka
Geplaatst: 23-10-09 15:09
1 miniruintje van 7 jaar, die heet Jan-Jan voor intimi Jantje of Janneman 1 minimerrie veulentje van 5 maanden Chica-Demi roepnaam Chica (spaans voor meisje)