Hij had net in het kuil liggen rollen vandaar al die plukjes in z'n manen Dat zeggen er al meer dat ie beter brown star had kunnen heten maar dat klinkt zo dom.
dravergekkie
Geplaatst: 16-02-10 23:50
Miranda06
Geplaatst: 16-02-10 23:58
Francis
Geplaatst: 17-02-10 01:00
Mag mijn Gimli ook mee doen? Gim was gezelschapspony voor m'n paard, maar die heb ik onlangs moeten verkopen en nu is Gim mijn 'one and only'. Ik heb hem nog niet zo lang, 5 december heb ik hem opgehaald (Sinterklaaskadootje voor mezelf ) maar hoop nog lang plezier van hem te hebben. Ik hoop met hem vrijheidsdressuur en dressuur aan de lange teugels te gaan doen.
Gimli is nu nog hengst (maar niet lang meer), bijna 2 en 1 meter hoog, papa is NMPRS en mams is NSPS. Papieren gaan we aanvragen zodat we misschien later dit jaar naar de show kunnen (mits hij leuk onder z'n winterjas uit komt).
Dank je MissRoxyy, ik vind em ook erg leuk. Da's ook de rede dat ik nu probeer hem aan te houden, ondanks dat ik m'n paard verkocht heb. Toen ik m'n vorige paard verkocht en niet direct van plan was om iets nieuws te kopen, heb ik m'n toenmalige shet weggegeven. Ik 'had' ook niet zo veel met hem. Maar Gim vind ik leuk, dat was een verlegen timide ponytje toen ik hem kreeg maar hij begint heerlijk uit z'n schulp te kruipen, zeker nu hij in een groepje staat waar nog een kleinere pony bij staat (wel iets groter als Gim maar klein genoeg om lekker mee te donderjagen).
Vandaag heb ik een studiegenoot bij hem gehad om binnenkort de behandeling te starten ter voorbereiding van z'n castratie. Dan mag hij nog 1 of 2 maanden revalideren daar en 'onthengsten' en dan hoop ik toch wel een plekje dicht bij huis voor hem gevonden te hebben.
Ik vind Keet wel een beetje een meisjesGimli. Verkleurt zij ook in de zomer? Ik begreep van de vorige eigenaar/fokker van Gim dat Gim's vader er in de winter net zo uit ziet maar 's zomers heel licht grijs wordt, bijna wit. Van Gim wist ze't nog niet dus ik ben wel benieuwd of dat 'mealy' nog iets meer inhoudt dan alleen dat lichte snuitje en lichte liezen/oksels
Barbalala ik moet eerlijk zijn, de webshop van de Ruitershop slaat nergens op Ze hebben 1000 keer zoveel in de shop zelf, op de website zijn alleen de dure en maar een paar spullen te vinden
Hahaha ojee.. voor mij hetzelfde, nu wil ik naar Harmelen
Borisje
Geplaatst: 17-02-10 18:20
BarbaLala schreef:
Is dit een verkooppraatje om mij in Harmelen te krijgen?
Hahaha Neehoor wees gerust, je kan natuurlijk op de webshop kijken maar dat is láng niet hetzelfde als in de shop zelf. Ik had eens een paardenvriendin meegenomen, die kwam binnen, keek rond en zei: "Woow, is dit de hemel?" Dit wil dus wel zeggen dat Harmelen wel een geweldige shop is, maar je moet wel uitkijken dat je genoeg geld meeneemt, want je gaat altijd met meer naar huis dan de bedoeling was.
Je hoeft niet naar Harmelen, ik help graag mensen, neem gerust wat mee en stuur het dan op hoor! Hoef je zelf niet naar Harmelen! (Is wel aan te raden als je niet de halve winkel leeg wilt kopen. )
Trouwens, ik kan wel voor jullie kijken wat jullie graag willen, dan zeg ik wel of het er is of niet, als jullie dan gaan gaan jullie iig niet voor niks
Ik hou er eigenlijk wel van om gewoon even een dagje uit te gaan naar een ruitershop om effe rond te snuffelen! Dus voor mij hoef je niks mee te nemen, ga ik zelf wel even kijken!