Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Nou vandaag zijn de mannen geënt en geschoren.. Lorenzo is nog steeds dik.. Morgen maar eens bietenpulp halen en echt op dieet want die word dik van lucht ofzo
Benjamin daarin tegen, Hij word mooier en mooier! Alleen jammer dat hij nog niet op kleur is.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xMnOn schreef:Tekstmarker heb ik inderdaad ook wel is van gehoord.
Mag ik vragen wat jullie nu van Hunter vinden qua bouw? Vind het zelf altijd lastig in te schatten.
Hij zit bij terugkomende hengsten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
chaaya schreef:ik vind hem op de foto's best stevig lijken ik weet niet wat andere hier van vinden,
maar ik vind hem wel gaaf!! ook een Appaloosa net als Pow-Wow die gaat dit jaar ook meedoen aan de HK hij gat voor z'n 2e x
[ Afbeelding ]
JS Tatoos Pow Wow
NathalietjeB schreef:chaaya schreef:ik vind hem op de foto's best stevig lijken ik weet niet wat andere hier van vinden,
maar ik vind hem wel gaaf!! ook een Appaloosa net als Pow-Wow die gaat dit jaar ook meedoen aan de HK hij gat voor z'n 2e x
[ Afbeelding ]
JS Tatoos Pow Wow
hallow deze is toch wel heel erg gaaf![]()
ook ik kijk uit naar de hengsten keuring
P_Tries schreef:Bedankt voor de antwoorden allemaal.
Ik wil zelf ook een nmrps aanschaffen of fokken. Maar ik wil dit niet eerder doen dan dat ik zelf weet wat het fokdoel is en wat en hoe op keuringen enzo. Vandaar dat ik voor mijzelf gewoon wat aan het ontdekken/onderzoeken ben op dat gebied.