Ulfeino schreef:, voer haar sinds 2 weken Marstall Force en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar heel erg over te spreken ben, ze glimt veel meer dan voorheen en ze wordt er niet klierig van en dat is ook een groot pluspunt.
In de herfstvakantie gaan we even naar Divoza voor een winterdeken, want dan gaat het haar eraf.
Hier voer ik al een paar jaar Marstall Force. Ik meng t in de winter met muesli van BioRon ( voor Vliegje natuurlijk maar 3 korrels). Verder voor vulling had ik Fibra, maar nu is er weer een leverancier mee gestopt, dat ben ik zo zat. En de winkel hier op de hoek verkoopt Luzerne van Superfit. Dat vinden ze heerlijk. Luzerne met Superfit dus.
Ik ben een bofkont. Ik heb vorige week een fleece dekentje voor Vliegje gekocht. Die was helaas precies dezelfde maat als die ik al had. Mijn vriendin is gek op Vliegje en shopt graag. Zij had mijn dekentje meegenomen en had wel een regendeken gevonden met een fleecevoering. Dat was nl de deken die ik heel graag wilde. Die kun je nog even een poosje omhouden en kunnen ze mee rollen. Het is een Harryshorse, een merk waar ik verder nooit zo kapot van ben. Hij zit helemaal goed! Ik krijg hem voor mijn verjaardag! Hopelijk gaan we vanmiddag nog even samen mennen. Mag hij daarna zijn deken om.