Roos gister op bixie wedstrijd, naast fijn voor de wagen lopen is Roosje dus echt all-round!
Malouke
Geplaatst: 17-06-12 12:52
Mijn 3 jarige Benthe (L) Ze is gister weer geschoren omdat ze nog zo'n dikke vacht had... In januari was ze ook geschoren omdat ze nogal verwaarloosd was en haar vacht dus ook! Maar wat een kleur verschil!!!
Al die leuke foto's van die shetters hier. Ik wil ook nog eens deftige kwaliteit Ach, zaterdag een fotoshoot van ze alle 3 , ik zal ze dan hier posten
Vandaag voor het eerst buiten geweest (lees = buiten te poort, op het fiets/voetpad..) met Amigo & Eva Wat laten grazen maar daar had Amigo geen zin in! Hij wou liever luieren! Heb dan wat in de zon gelegen met hem
@ Dennis, inderdaad alround pony! @ MarlindeRooz, Xander is inderdaad knap @ Jelle, wat een aansprekend hoofdje, op die tweede foto! @ Maestroox3, wat lief en schattig! @ LS_fotos, wat lief, lekker slank! @ Bliksem, wat een schatje!
Voor de rest ook lieve pony'tjes!
Imke1998
Geplaatst: 19-06-12 15:26
Spencertjee < 33 Deze foto is al van best lang geleden, verzorgde Spencer toen net. Inmiddels ga ik vaak met hem wandelen en doe k VD. Spencer is gek op crossen en springen. Ook ziet hij er geweldig uit met zijn mooie lange manen, en zn lievelingshalster (enigste die na een maand nog heel is )