@ Gaap: laat ze maar wat langer 'bakken' op die veulens, het is nu echt weer prut weer
Ik heb besloten dat woensdag, oh nee die staat ook vol gepland, dónderdag dus éindelijk het scheerapparraat over Ginger gaat Ze behoud haar beenwarmers nog wel eventjes (in afwachting hoeveel mevrouw accepteerd dit keer ), maar die body vacht gaat er af
Ik zag lekker dat het Pako was Pako heeft een ander hoofd dan Buck, lijkt wel meer smal. Vriendin vroeg laatst aan mij: Maar.. hoe zie jij dan het verschil tussen Johnny en Boris?
Is dat zo moeilijk? Ze lijken nieteens op mekaar.
Kaisa zo laat nog scheren? Zijn ze niet al aan het verharen?
Gaapje ze kunnen beter nog even wachten vandaag wordt niet zo lekker weer.
bij mij verharen ze wel, maar ik heb het er nite allemaal uit kunnen plukken. als ik vanmiddag ga zal ik ook is kijken de dames & heer te kunnen 'ontharen'
nou ik heb zo'n furmanater geval ofzo , nou echt een uitvinding .
de haren vliegen eraf .
jolandje
Geplaatst: 14-03-10 12:22
mijn dames haren ook verschrikkelijk, wel leuk voor de "nestenbouwers"haha. ik heb zo'n fuminator besteld , dat gaat lekker, bóssen haar gaan eruit dan
Ooh van de zomer heb je weer de kraaien die op Tink der rug gaan zitten om der haren te pikken. Echt heel stom, dan krijg ze op een stukje op de rug kale plekjes.
Oh ik ken het gaap, heb de ribben bij Tinkerbell volgensmij nog nooit gevoeld Ben ook benieuwd hoe dat eruit ziet als ze net bevallen zijn.
Mijn konijn was heel dik en toen ze bevallen was, was ze gelijk weer slank
BarbaLala
Geplaatst: 14-03-10 12:40
Jullie hebben wel humor op de vroege morgen zeg!
Abe verhaart ook nog amper, maar die staat ook 24/7 buiten, scheelt denk ik ook wel hoor. Kaisa; waarom ga je nu nog scheren dan? Over een paar weken zijn ze zelf wel kaal toch? (mag ik hopen iig )
Mijn konijn was niet dik en beviel ook Was nie gepland nie