Sueno zag er super uit! Heerlijk dat hij zoveel voor de wagen loopt (met afwisseling natuurlijk), kan niet wachten tot Brightie straks ook lekker voor de sulky kan. Heb helaas geen foto's van hem, Nadja misschien wel, zal eens kijken. Bright is vandaag nog even model geweest in het bos voor een aantal bokt-fotografen, en daarna is hij heerlijk mee wezen wandelen een rondje daar, vond hij geweldig! Nu geniet hij morgen van zijn heerlijke dag rust (met knuffels natuurlijk)
Hij was gevraagd voor 'n fotografen meeting hier op Bokt Foto'tje dat mijn moeder even van 'm gemaakt had, hij vermaakte zich prima; & http://i49.tinypic.com/sncq5v.jpg (draadjes weg gehaald, haha)
Letsdunit
Geplaatst: 07-04-13 17:02
Oh dat was hier in het dijkgatbos toch ? Mijn 2 draakjes waren ontsnapt en gevangen door 2 paarden dames die toevallig net uit het bos kwamen van een fotomeeting
Ik denk dat het ook een stuk onkunde is van mensen , een mini is snel gekocht en een hengst makkelijk goed gekeurd. Derde of geen premie wordt al snel goedgepraat en het is iets makkelijker en goedkoper een mini te fokken als een groot paard. Jammer maar ben wel blij om te lezen dat er ook mensen zijn die zich er eerst in verdiepen. Ik ben niet op de keuring geweest, het is niet de richting die ik op wil kwa eventueel fokkerij. Had wel weer wat mensen willen zien maar die kom ik vast ergens anders ook wel tegen
Marisca gefeliciteerd met je prachtige hengst
jolandje
Geplaatst: 07-04-13 17:19
Tosadog schreef:
Hebben jullie ook de "echte" shet nog gezien bij de basishengsten? Vos en een vol pak haar
ja die heb ik ook gezien, was trouwens wel een kregel ding en lopen kon hij ook wel, maar toch jammer dat hij niet zonder bontjas kwam
Blaas is een luxe paardje maarja die is gewoon baggervet, wordt snel vet, blijft vet. Heb ze nu sinds 1 maart van onbeperkt hooi af, dikke vette buik is eraf maar door het slechte weer zijn ze nog niet zo strak als ze kunnen zijn wanneer ik 5x per week men. Ach het komt wel goed. Voor de fotomeeting hoef ik ze niet super strak te hebben, de week erna heb ik Spring Fling, ze doen voornamelijk performance rubrieken mee dus hoeven niet strak. 11 mei Mini' s with spirit. Ondanks alles vind ik dat ze wel een beetje paard moeten zijn. Ze gaan wel van de zomer gewoon op het gras, mogen ook vies worden en wondjes krijgen. Het zijn uiteindelijk geen barbies.
Voor weinig weet ik niet, als je kijkt hoeveel tijd en werk er in een fotoshoot zit, wat veel verder gaat als de uren van de foto's maken. & ben niet zo bekend in die omgeving!
Bassenqua
Geplaatst: 07-04-13 19:59
Als je voor weinig wilt zou ik de bokt fotomeetings in de gaten houden. Moet je wel naar locatie rijden en er zijn meerdere modellen maar daar staat ook tegenover dat je paardje door meerdere fotografen gekiekt wordt. Kan best leuk zijn maar voor weinig een privéshoot...er zit meer werk in dan je waarschijnlijk denkt dus omgerekend vind ik het allemaal nog wel meevallen.
Ja zo'n fotomeeting lijkt me ook wel eens leuk om heen te gaan . Alleen kleine kans dat je wordt gekozen haha .
Ik weet zelf ook dat er idd veel tijd in gaat zitten. Mijn hobby was lang fotografie en had zelf ook een spiegelreflex. Ik besteedde ook veel tijd aan nabewerken.
Maar aangezien ik niet zoveel geld aan een fotoshoot wil uitgeven vandaar mijn vraag. Heb mijn geld momenteel even voor andere dingen nodig. Misschien zijn er beginnende fotografen die willen oefenen en hun portfolio willen uitbreiden. Dus ik plaats wel even een advertentie.
ik heb echt genoten van alle pracht. heel wat leuke paardjes voorbij zien komen en heel veel bokkers gesproken een super gezellig geslaagd dagje dus! Iedereen gefeliciteerd met alle mooie prestaties!!
Mijn foto's komen morgenavond als het goed is online. Vandaag moesten mijn paardjes nog presteren, dus ik was er nog niet aan toe gekomen.
LS_fotos
Geplaatst: 07-04-13 22:31
Op beide linken staan fotos van de keuring: Smiddags was er vreemd licht, de eerste ring erg jammer!!