Ik zou jullie eens laten zien, waar wij vandaag met zijn drieën zo van schrokken. We waren een lekker buitenritje aan het maken, maar omdat Tinkerbell de lente in der bol hoofd heeft. Had ik haar vastgeklikt, vorige keer al paar keer gebokt en terug naar huis gerend. Dus nu kon ons niets gebeuren. Een heerlijk drafje op de grasdijk en opeens hoorde we wat ritselen Tinkie schrok zo erg, dat ze zo een L2 proef eruit gooide. Zijwaard en wat prachtig! Bettie vond het wat minder en ik ook.. Maar tot onze grote verbaaazing zagen we dit!
ahh lief!!!! ik heb dat ook als ik fotos kijk van Buck toen die bijna 2 was, of fotos van nu echt heel verschil terwijl die al vrij vroeg 'volwassen' was.
Heeee! Zal ik me hier ook es melden? Ik ben Kimberley, bijna 15 en in het bezit van een gruwelijk lieve Shetpony. Hij is 4 en heet Bertje..
BarbaLala
Geplaatst: 13-03-10 22:57
Bertjuuuuuuuuuh! Met die rozuh hoofdtstdel jonguh! Wat hebben die pony's van tegensweurdig allemaal coole namen man! Las ook al over een Shettie die Plof heette, ook al zo apart!
Waar is de rest eigenlijk? Mis nog een Gaapje hier bijvoorbeeld?? Of is iedereen stappen?
Haha eerst heette ie Brutus, toen ik 'm verzorgde is veel leuker, maar die eigenaar noemde hem opeens Bertje.. Dat ben ik over gaan nemen en tja dan heet hij maar Bertje.