Ze staan gewoon in de paddock smiddags', maar vandaag moesten we ze zelf buiten doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LS_fotos schreef:Om m af en toe wat aandacht te geven, anders issie heel zielig en neemt me kwalijk dat ik niks met m doe.![]()
Daarom gaat ie soms ook mee naast de kar.
Gaat filmpje uploadenKijk Amadeus stressen Buck in een ander vak HELP!!! Buck met stroom heel droog...... zo.. Buck er weer bij Ammie rustig. Sukkels.
Edit hier issie:
[ Video ]
(sorry staleigenaar.)
Patty14 schreef:LS_fotos schreef:Om m af en toe wat aandacht te geven, anders issie heel zielig en neemt me kwalijk dat ik niks met m doe.![]()
Daarom gaat ie soms ook mee naast de kar.
Gaat filmpje uploadenKijk Amadeus stressen Buck in een ander vak HELP!!! Buck met stroom heel droog...... zo.. Buck er weer bij Ammie rustig. Sukkels.
Edit hier issie:
[ Video ]
(sorry staleigenaar.)
Om aandacht te geven, dan ga je toch met hem wandelen. Nu zet je hem erin en dan krijgt hij toch nog niet echt aandacht?
Hier lopen ze ook hele dag buiten!
NathalietjeB schreef:ja hier regent t ookecht bagger weer maja regenpak aan en gaan met die banaan
Ayla schreef:Zag idd laatst wat liggen kwa dekens toen ik bij MHS was om wat terug te brengen, gelukkig is het niet ver dus ik ga nog eens kijken met de kortingsdagen denk ik.
NIKA beviel hier ook goedAlleen de regendeken die ik dit jaar kocht was zo lek als een mandje en mocht ik na wat gedoe terug sturen. De winterdekens zijn wel fijn, maar moest ik verkopen omdat Sjors een maat groter nodig had. Ook heb ik liever 1200D dan 600D, aangezien hij 24/7 buiten staat.