[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:01

Hier gaan ze over paar maanden pas weer op t land. Maar Buck heb ik er liever toch niet op, dus mag van mij nog lang duren! :P
Ze staan gewoon in de paddock smiddags', maar vandaag moesten we ze zelf buiten doen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:05

Buck is zijn grote voorbeeld, zonder Buck gaat hij doodddddd.... (denkt hij!).
In de paddock vecht hij met de hengst, als die ook maar naar Buck gaat. :')

Ayla

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:06

Schattig :D

Wij hebben ook een stapmolen maar daar gaan mijn pony's niet in, aangezien ze altijd al buiten lopen. Fleur zou hem trouwens ook totaal afbreken, met of zonder Sjors :')

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:08

Ik vind t grappig omdat ik een stapmolen voor luie mensen vind, om hem te gebruiken. :') :P

*gaat bitchy foto's uploaden*

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:09

LS_fotos schreef:
Om m af en toe wat aandacht te geven, anders issie heel zielig en neemt me kwalijk dat ik niks met m doe. :') _O- Daarom gaat ie soms ook mee naast de kar. :P

Gaat filmpje uploaden :') Kijk Amadeus stressen Buck in een ander vak HELP!!! Buck met stroom heel droog...... zo.. Buck er weer bij Ammie rustig. Sukkels.
Edit hier issie:
[ Video ]
(sorry staleigenaar. :Y) )

Om aandacht te geven, dan ga je toch met hem wandelen. Nu zet je hem erin en dan krijgt hij toch nog niet echt aandacht :+?

Hier lopen ze ook hele dag buiten!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:15

Patty14 schreef:
LS_fotos schreef:
Om m af en toe wat aandacht te geven, anders issie heel zielig en neemt me kwalijk dat ik niks met m doe. :') _O- Daarom gaat ie soms ook mee naast de kar. :P

Gaat filmpje uploaden :') Kijk Amadeus stressen Buck in een ander vak HELP!!! Buck met stroom heel droog...... zo.. Buck er weer bij Ammie rustig. Sukkels.
Edit hier issie:
[ Video ]
(sorry staleigenaar. :Y) )

Om aandacht te geven, dan ga je toch met hem wandelen. Nu zet je hem erin en dan krijgt hij toch nog niet echt aandacht :+?

Hier lopen ze ook hele dag buiten!

Ik vond de redenatie ook al krom. En daarnaast lijkt het mij niet fijn voor een paardje die om medische redenen met pensioen moet om die in een stapmolen te zetten.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:17

Jawel, want hij mag mee en dat vind hij al helemaal geweldig. Ze zijn t liefste bij elkaar die 2. En na 2/3 rondjes gaat ie eruit, in stapmolen is niks mis met hem. :)
Buck alleen bij de hengst kan niet, die jaagt op hem..

En daar is mijn politieagent Ammie voor! := ~~}>

Zo wil hij het hebben
Afbeelding
EN ANDERS:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naar Buck kijken mag niemand, behalve hij! :roll:

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:22

En als de hengst toegeeft, dan vind Amadeus alles oke en wil hij ook nog wel kroelen.
Afbeelding
*happy family*. }:0

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:22

Geweldige foto's van Amadeus en Buck.

Zal vanmiddag als de bak vrij is even een filmpje maken van Natas en Pip als er nog een paard bij in komt te staan. Hilarisch om te zien hoe subtiel ze zijn...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:29

hier word milk ook door de grootste op t land beschermd en dan kan t er ook hard aan toe gaan, maar verder zijn ze hier dikke mik met zen allen.

buck in de stapmolen als dat een soort van aandacht geven is, dan had je beter met em kunnen gaan wandelen ofzo

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:33

Die foto's :+ Sjors is samen met Boef de baas over de merries en het hengstveulentje. Er loopt wel een merrietje bij wat af en toe praatjes heeft maar Sjors is heel duidelijk :+ Hij pakt ze niet echt aan maar dreigt vooral. Merrietje en Boef vliegen er sneller op af.

Ik wou vandaag gaan mennen maar het regent -O- Even afwachten of ik zo alsnog kan gaan.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:35

ja hier regent t ook -O- echt bagger weer maja regenpak aan en gaan met die banaan :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:23

Hier ook baggerweer bluhh.. Had mezelf voor genomen om even naar het bos te gaan met Willem galoptraining, maar ik voel er weinig voor om mezelf zeik nat te laten regenen :brr:

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:25

Wij gaan zo wel! Diehards!!

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:39

Jeetje wat gaat dit topic snel! Wel leuk zo'n actief topic! :)

Als eerst natuurlijk, iedereen een gelukkig nieuwjaar! De beste wensen voor 2016!

Het vuurwerk viel hier best mee, met nieuwjaar rond 01.00 even naar de pony's gegaan om nieuwjaar te wensen, :') en even te checken of alles goed ging. De volgende morgen toen ze naar buiten gingen gingen ze wel even uit hun kleine pony dakje! Is echt een leuk gezicht om 6 pony's door de paddock helemaal los zien gaan!

Mowgli4, mooie ogen heeft Mowgli! Maanoog! <3
Lobkew, dankjewel!
NathalientjeB Jammer dat de wagen iets te zwaar bleek te zijn, ik vind hem wel heel erg gaaf! <3 Milk staat er wel leuk voor!
Sardis, dankjewel!

Over de dekens, kan ik nog niet zoveel zeggen, ze zijn nog in bestelling. :') Ik ga Astrid namelijk scheren omdat ik best fanatiek rijd met de sulky en ze elke keer zwetend terug komt met deze dikke vacht. Ik heb dus een onderdeken 300 g :
https://www.minihorseshop.nl/dekens/ond ... 00-gr.html

Met deze regendeken:
https://www.minihorseshop.nl/dekens/reg ... -0-gr.html

Hopelijk gaat het bevallen.

Ymor, Romy ik weet niet of je de foto's had geplaatst om een voorbeeld te laten zien. Maar ik vind het leuke foto's, ik vind jou pony's erg leuk! Van mij mag je vaker een foto update plaatsen! :D
(mooie dekens ook!)

LS_fotos, leuke foto's van je pony's.

NathalietjeB schreef:
ja hier regent t ook -O- echt bagger weer maja regenpak aan en gaan met die banaan :')

Ik wilde precies hetzelfde zeggen! :')

Hier regent het ook, maar ik ga toch even een lekker rondje doen met de hca en Astrid, Magnum ook mee! :D Probeer een foto te maken, maar meestal kan ik Magnum er niet op krijgen...omdat het dan een hele wazige foto wordt omdat hij dan weer langs scheurt! :')

Hopelijk ben ik weer bij!
Veel plezier iedereen bij de pony's vandaag!
Laatst bijgewerkt door Chardy op 02-01-16 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:39

Ayla schreef:
Zag idd laatst wat liggen kwa dekens toen ik bij MHS was om wat terug te brengen, gelukkig is het niet ver dus ik ga nog eens kijken met de kortingsdagen denk ik.

NIKA beviel hier ook goed :) Alleen de regendeken die ik dit jaar kocht was zo lek als een mandje en mocht ik na wat gedoe terug sturen. De winterdekens zijn wel fijn, maar moest ik verkopen omdat Sjors een maat groter nodig had. Ook heb ik liever 1200D dan 600D, aangezien hij 24/7 buiten staat.

Komen er weer kortingsdagen? :#

Jullie gaan echt hard inderdaad!

Wat betreft dekens is rhino, amigo en minihorse wat het beste past. Ik wil noh graag een warme winterdeken voor kjani en een goed passende fleece en dan ben ik weer goed voorzien.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:45

MHS heeft eind jan weer kortings dagen :D

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:46

Bedankt! Het waren inderdaad foto's van de dekens haha

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:51

Idd eind deze maand twee kortingsdagen :j

Als het goed is is het zo droog dus ik ga me er ook maar aan wagen. Ik vind het niet erg om een beetje nat te worden maar ik moet eind v.d. middag nog werken, niet handig :P

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:52

Patty14 schreef:
MHS heeft eind jan weer kortings dagen :D

*Gaat alvast hopen dat het salaris optijd wordt uitbetaald door het uvw in deze omstandigheden*

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:57

Wat betreft dekens, Horseware Rhino en Bucas liggen hier perfect. Nika heb ik 1 halsdeken van, an sich is de prijs kwaliteit verhouding wel oké. Maar gewoon niet te vergelijken met wat duurdere dekens. De hals van Nika valt hier wel heel raar.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 13:15

Ik ben nu in de binnenbak met stalgenoot die test andere zadel.
Ga zometeen ook Amadeus even voor de wagen zetten.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 14:14

Ik ga zo ook heen, Pip en zijn merrie moeren andere dekens op. Word niet goed van dit weer. En als er een op stal gezet word hebben we een brul concert

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 14:20

Moeilijk al die dekens... Ik heb er zelf niet veel verstand van, omdat Mowgli gewoon teddy mag blijven. Hij gaat alleen soms het land even in met een 0 grams regendekentje omdat ik hem dan niet TE nat wil hebben (zijn stal tocht een beetje)

Mowgli heb ik zonet ook even in het land gedaan (even een paar uur zijn beentjes strekken) heb hem nu ook even een 0 grams dekentje op gedaan omdat het toch wel vies regent hier. Hij vond het maar al te fijn weer in het land en begon mooie bokken te maken haha! Helaas had ik geen mobiel of camera mee, dus heb het niet kunnen filmen :(

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 14:24

Het is dat Pip zo moeilijk verhaart anders mocht ie ook pluizig blijven. Jammer dat je geen camera bij je had