NMPRS hengstenkeuring 6 april 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 23:27

Mariska80,....Gefeliciteerd schatje met je super aankoop en je 1e premie met Dandy *\o/* *\o/*

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 23:28

sandra3235 schreef:
Mariska80,....Gefeliciteerd schatje met je super aankoop en je 1e premie met Dandy *\o/* *\o/*

Thanks schatje :*

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 23:59

Ja, ik zet wel heel leuk de naam erbij neer, maar; Gefeliciteerd! Onwijs gaaf! :#

Bright door Odette op de foto vandaag;
http://i50.tinypic.com/2zq68ae.jpg, http://i48.tinypic.com/a44q4y.jpg
Afbeelding

Hij had er na de keuring alleen niet zoveel zin meer in helaas, maar begrijpelijk. Halster zit wat te laag, had hem geruild, maar niet gezien dat het kinkettinkje te strak vastgezet was, merkte ik pas met omdoen & laat ik nu net niet een schroevendraaier in m'n binnenzak hebben om hem te verstellen. _O-

& nog met Ricardo van Lucia (devon04)
Afbeelding

Afbeelding

Lucia; JE PANTOFFEL. _O- _/-\o_

Ymor

Re: NMPRS hengstenkeuring 6 april 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 00:11

Tiz fantastisch!! Hahaha leuke woordgrap zo op de late avond. Gefeliciteerd Mariska! En wat is dandy ook leuk trouwens..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 02:28

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 05:48

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde premies!! Het was een gezellige dag, veel gezien, veel mensen gesproken, veel te veel foto's gemaakt.

Tina het was je ontzettend gegund, ik weet hoe zenuwachtig je op de meeting al was ;) Super dat hij op kop stond, was een zware rubriek!

Rowan ik sluit me compleet aan bij Mariska, Jet zag er super uit, goed in de spieren. Hij is zwaar, daar verander je niets aan maar denk dat er niets is wat je meer aan hem had kunnen doen

Ct74mini Duval vond ik er daarentegen slecht bijstaan! Veel te mager, opgetrokken buik. Dun = niet luxer.

Tibbs blijft een geweldige hals hebben, wat een kap! Ik heb hem ook horen schreeuwen...uiteindelijk ;)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Mariska, ik weet nu wie het is én heb hem op de foto staan

Van Bright had ik een 2e premie verwacht eerlijk gezegd, vind het een fijn dier om te zien, helemaal mijn type. Hij is nog erg jong dus die 2e premie (of hoger?) komt nog wel. Hij zag er goed uit

Mathilda jammer van Diego maar ik vond hem nog best jeugdig, denk dat ie met wat meer kracht zo naar een 2e premie wandelt.

Hunter vond ik ook erg jeugdig nog, denk zelf dat ik hem nog een jaar thuis had gelaten, heb je net even wat meer tijd om te trainen en kan je meer van hem vragen dan wanneer hij nog geen 3 is. Heb het met een van mijn eigen hengsten ook gedaan, die kwam veel beter uit de verf een jaar later

Titan, wat een schatje! Was al zo blij dat ie door de vet was *\o/* Die premie komt wel

Yuums blijft mijn vriendje, ik vond hem er super bijstaan en was erg blij voor je dat ie een 2e premie had!

Was het met de meeste primeringen eens, sommige dieren dwaalden tussen 2 premies in. Nieuwe jury heeft het goed gedaan, weinig dingen waar ik van denk daar klopt niets van. Errrrrug gaaf dat de kampioen een Deputy zoon is. Viel me op dat er best wat dieren echt goed bewogen, veel beter dan enkele jaren terug. Hengstenstapel wordt groter maar lijkt ook te verbeteren. Paardjes zagen er allemaal best uit, paar op het randje van te schraal.
Ik lag al om 8 uur in bed, voelde me de hele dag al niet lekker hoewel t een stuk beter ging na 2 pillen van Elien _O_ om 7 uur kakte ik wel in, snel pony's gevoerd en naar bed gegaan, nu kan ik niet meer slapen :')

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 07:17

Mariska80 schreef:
Bedankt dames zit hier ook beetje :):) :):) :):)

ik wist het al, maar wat een supergaaf hengstje is dat, echt een aanwinst, en een beweger , toppie!!! van harte gefeliciteerd met knappe Tiz :D

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 08:26

Zo daar ben ik dan ook eindelijk. Hahahaha.
Ben gisteren lekker achter de tv gekropen.....

Ik ben erg gedesoriënteerd en teleurgesteld, maar goed niets aan te doen. Commentaar waar hij uiteindelijk op afgestraft is duidelijk en is naar wat ik hoorde ook echt zo.
Diego was bezig met zijn speelkwartiertje en ja daar horen geen gewone drafpassen in. dus helaas hij liet zich niet zien. Volgend jaar is hij weer een jaartje ouder en hopelijk ook wijzer. Ik stond net achter Josca met een 3b.

Verder maakte de premies van de vaderdieren van mijn merries het weer heel erg goed. Tina met een 1e juim met beide hengsten eer 1e en alle drie in de kampioensring. Dus dagje is heel erg goed verlopen afgezien van de derde premie welke ik kreeg. -O-

Tja de roze hengsten erg vervelend en misschien wel een beetje dom van hunzelf. Hoorde dat ze net nieuw waren die hoods. En logischerwijs doe je die direct om als ze nog niet geheel droog zijn.......Maar neemt niet weg dat de palominobonte wel een erg leuk hengstje was.

En ik wil iedereen van harte feliciteren met de behaalde resultaten.
Mariska ben blij dat jij tiz gekocht hebt. Blijft hij toch een beetje in de buurt. Ik zal eens kijken of ik een foto van hem heb in de ring.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 08:55

Ik vond die speaker ook helemaal geweldig, zorgt voor extra sfeer, hoop dat hij er de volgende keer weer is!

Gave foto's allemaal ook weer, meer meer meer..... :D

Ik had bright ook een 2e premie gegeven, helemaal ook mijn type <3
En z'n vriendje Ricardo vond ik ook erg leuk :j moet wel zeggen dat ik hem niet heel goed bekeken heb dus zou niet weten ik hem zelf voor een premie zou geven maar blijf gewoon een voorliefde voor z'n kleur houden <3

Rowan, jet had je er idd super bij staan, beter kan hij gewoon niet!
ik zou hem lekker hakketakken en dan mee verder voor de wagen rijden, vind het daar echt een super leuk en ruig paard voor, vind hem zelf als vaderdier ook niet goed genoeg maar stoer is hij wel :j
Jouw zilver appel heb ik helemaal gemist dus daar kan ik ook niets over zeggen :o

Cta4, Duvals heb ik ook helemaal gemist, mis hem ook nog op de foto's....

Mathilda, jammer van Diego maar als het commentaar wel klopt is het wel weer een super leer moment voor je zelf :j
Heb hem helaas ook helemaal gemist, foto's????

Tibbs van Marije blijf ik zo'n gaaf dier vinden,echt geweldig <3

Iemand hier nog nirvana van suzan gezien?
Daar was ik ook erg benieuwd naar, heb hem helaas ook gemist dus iemand misschien foto's?

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 08:57

Ik lees m'n eigen bericht en valt me op dat ik wel veel om foto's vraag :')

Lisanfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:00

probabeest schreef:
Ik lees m'n eigen bericht en valt me op dat ik wel veel om foto's vraag :')

Als ik het lees heb je ook veel gemist :') _O-

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:03

Natasha ik houd ook van foto's zal ik mee vragen????

Ik heb zo geen foto's misschien iemand anders? nummer 155 en degene die niet kon draven alleen galopperen en debiel doen.
Aan zijn bespiering was geen commentaar gegeven. Wel mocht hij meer expressie in zijn hoofdje hebben en vonden ze hem ietsie week in de rug????????
Sorry week zie ik er niet in, maar goed. Laat hem maar een jaartje ouder worden en weer heen gaan. Zoals er al meer zeggen..... er moet meer in zitten. Wie weet loopt hij in de toekomst een 1e maar een 2e zou ook fijn zijn.

Hoorde wel dat ze erg streng waren in de primering. We zullen het zien bij de uitslagen...

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:12

Afbeelding

Afbeelding

'Afbeelding

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:12

Ik word echt schijtziek van Photobucket. Ga mijn pro account opzeggen

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:18

Afbeelding

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 09:26

Hij draafde best nog veel hoor Mathilda maar niet zoals hij kan, meer als de foto hierboven werd het niet.
Maar idd laat hem lekker ontwikkelen die komt wel naar een 2de ;)
Nyckle heeft mij er een paar keer opstaan met Bonfire die ik snel over genomen had 1B :9 <3 , ik denk dat hij de volgende date van Fire word. ;)
En met Jet die zag er idd top uit hoor.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 09:28

Oja en Tiz naar Maris!!! Heel fijn!
Ook die staat op mijn lijst :D

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:30

Ooh mag ik die foto ook hebben sabine en Jolanda?

Dank je wel linda. Esther zij het ook al. Nieuwe ronden nieuwe kansen.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:30

nee diego liet zijn mooie drafje niet zien helaas, ik heb hem thuis in de wei gezien, daar liep hij echt super, jammer dat hij nu zo aan het klieren was :j

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:31

stal_HD schreef:
Ooh mag ik die foto ook hebben sabine en Jolanda?

Dank je wel linda. Esther zij het ook al. Nieuwe ronden nieuwe kansen.

tuurlijk mag je mijn foto's hebben, ze zijn verre van professioneel :o

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:33

Bonfire van Valerie?
Heb wel een bleekscheet zien lopen maar weet niet welke het van haar was....
Moet wel zeggen dat Valerie al haar paardjes er altijd super strak en fit bij heeft staan, echt +:)+

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:35

Op een gegeven moment zag ik 2 bleekscheetjes van Valerie, toen wist ik het niet meer :')

Lisanfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:38

Ha duidelijke naam Sabine!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 10:05

Nyckle, prachtige foto's heb je gemaakt. apart licht inval ook soms :) .
En Mariska gefeliciteerd met je aanwinst, ik weet nog wel dat ik dacht toen ik op hun site keek: hoezo is die hengst nog niet verkocht, hij is zooo leuk :D .

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 10:06

nyckle, echt hele mooie foto's dank je wel :*