Ik heb vandaag een rit meegereden met Jimmy, 30 km! Hij was zo knap, pas 5 maanden voor de sulky en nu al zo braaf meelopen. Hij liep de grote paarden er lekker uit en heeft urenlang geknuffeld met de kinderen daar. Heerlijk ponybeest!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jecco_ellen schreef:Nou! Dat is zeker veel 30 km. Hoe lang heb je er over gedaan?
Ik ben vandaag 2 en een half uur onderweg geweest. Eerst 2 km fietsend naar de vereniging daarna een rondje door de polder van een uur, bijna alles in draf en daarna weer terug naar huis. Helaas moet het zo omslachtig omdat ik savonds les heb en thuis ff geen ruimte om de sulky neer te zetten.
Mijn Hca staat ook nog onaangebruikt en uit elkaar in de schuur te wachten..
Focus mij nu eerst ff op star en ga weer elke dag een half uur lopen met ozzy om hem weer aan het verkeer te leren wennen. Dat is zo'n poep in de broek..
Is alles na 1 maand alweer vergeten. Dan kun je weer opnieuw beginnen.
Brendaaaa schreef:Hallo allemaal,
Mijn naam is Brenda, ik ben 37 jaar oud. Ik heb mijn eigen shetjes gehad waarmee ik ook mende. Hierna heb ik een paard gehad, welke helaas moest worden ingeslapen. Ik kocht een barok pinto veulen, maar ik bleek chronisch ziek te zijn (reuma) dus een eigen paard elke dag opnieuw onderhouden en dagelijks stal uitmesten werd te heftig voor me (meer dan self service stal kan ik niet betalen). Ik heb hem verkocht. Maar ja, wat moet je dan? Ik kan niet zonder paarden om me heen. Ik kwam een advertentie op fb tegen, iemand zocht een verzorgster voor haar shet, waar ook mee gemend kon worden.
Vandaag ben ik kennis wezen maken, en heb gelijk een mooie ronde mogen mennen, en het was heerlijk! Er was echt een klik, dus ik ben nu officieel verzorgster van een shetlandpony op mijn 37e hahaha. Ik ga hem 2 a 3 dagen per week doen. Ik heb er heel veel zin in!
Ik lees en klets dus graag met jullie mee, fotos volgen!