Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marrke schreef:Bedankt
@Monniej; Dat vind ik nou erg leuk om te horen![]()
Ik heb ruim een week geleden een nieuwe digitale camera gekocht. De Sony DSC-H2, daarmee heb ik dan ook deze foto gemaakt.
Verder ben ik druk aan het oefenen. En ik ben van plan binnenkort hier op bokt een topic te openen met de resultaten.
OpPheLiIa schreef:Cooliej!
Siebjelover schreef:hier de fotow van mn shetje..tis geen hoofdje maar ik vind hem zo ubersweet
monniej schreef:
p.s super genomen die foto. (ben zelf fotograaf.)
Woplala schreef:Wat lief zeg
Ik zit met een dilemma denk ik, dus misschien hebben jullie handig advies?
Ik heb een super toffe pony gezien die ik echt wil hebbeneen shet x welsh.. Maar, ik zit er ook aan te denken om een scooter te nemen...
En beiden gaat niet denk ik.
Ik heb een eigen stalletje, waar nu 2 pony's van een vriendin staan en nog niets van mij (Polly, de shet van mn opa staat ergens anders, niet op mijn stal).
Ik kan de pony daar wel bij zetten (en dan is het nog de vraag hoe de anderen daar op reageren..) maar over ong. 2 tot 5 jaar gaat die stal weg omdat er nieuwe huizen komen. Dan moet ik mijn pony dus ergens anders stallen wat duurder is. Ik ga dan misschien meer werken en meer verdienen, dus het geld zal het probleem niet zijn hoop ik.
Maar omdat het dus mn eigen stalletje is moet ik ook zelf voeren (om de beurt met die vriendin dan) en ik weet niet of ik dat goed kan combineren met de rest, want je moet er altijd rekening mee houden en op een pension stal wordt het voor je gedaan. Ik ga nu dus alles bekijken op financieel gebied en ook of ik het haal bij mn school en sociale leven (ik heb ook nog een vriend die aandacht van me wil)...
Hoe plannen jullie dit allemaal in en heb je hulp ofzo?? Please tell me
marrke schreef:monniej schreef:
Uhm ik heb in je profiel zitten kijken, en daar zag ik dat je dertien bent?
En dan al fotograaf?
marrke schreef:monniej schreef:
Uhm ik heb in je profiel zitten kijken, en daar zag ik dat je dertien bent?
En dan al fotograaf?
OpPheLiIa schreef:marrke schreef:Uhm ik heb in je profiel zitten kijken, en daar zag ik dat je dertien bent?
En dan al fotograaf?
Jaaaa.., Kan toch?