Ik ga even gauw reageren op de vraag of ik de schroeven er al uit heb; nee geen tijd meer voor gehad, vrijdag tot 9 gewerkt, zaterdag een date en vanavond naar ponylief geweest (Die echt mega liep aan de long ) En nee ik heb ook geen voor foto gemaakt haha, tenminste niet van het totaal plaatje, alleen detail foto's voor m'n moeder hoe het bankje en de rugleuning bekleed waren. Maar voor de kwalitatief mindere kwaliteit van de sulky cavalettie (understatement ) zitten de schroeven er verdraait goed in geroest grrrr
Sakvis; hier nog geen galop voor de sulky dus geen idee haha
Kiekeboefje; lekker gefeest? haha. Leuk toch joh! Oh de verse broodjes van de Lidl zijn lekker, en die appeldingen ook! Wat leuk een ruiter inspiratiedag! Je steekt er allicht weer wat van op!
Romy wat een lekker ding zeg! Als je mij ooit verteld had dat ik mijn hartje zou verliezen aan een chihuaha zou ik je uitgelachen hebben maar wij hebben sinds kort een oppas-chihuaha en die is me toch leuk!! Hiervoor zelf een middelmaat hond gehad dus het is even wennen maar wat een leukerd is het! En helemaal geen keffer. Ik moet toegeven; dat vooroordeel had ik ook maar ik denk dat dat vaak onopgevoede doggies zijn Hoe heet hij en hoe lang moet je nog wachten?
Leuk dat je ook ervaring hebt met de chihuahua Ingrid. Over de naam zijn we het nog niet helemaal eens. In principe beslis ik maar ik woon niet alleen dus de rest moet het ook leuk vinden. En ik heb als voorwaarde dat het wel bij Joep moet passen. Dat is mijn andere hondje.
Leuk detail nu heb ik zowel bij de pony's als bij mijn honden zwart-wit Haha. We gaan hem zaterdag halen maar vanavond ga ik weer knuffelen. Dit is de derde keer dat ik hem in het echt zie en vanaf dag 1 ben ik al vol gespamd met foto's!
Ik ga zometeen ook accountancy studeren Linda, doe jij hbo? Ik zoek namelijk wel naar wat ervaringen Ben zelf bijna klaar met mijn mbo bedrijfsadministrateur.
nee is mbo 4 het zelfde als jou linsey enkel met een extra vak ( bedrijfsadministrateur en assistent accountant is bijna t zelfde) maar vind de opleiding niets aan helaas, nog 1 jaartje uitzitten
Onze dramatische dressuur gister (foto door Ciska haar man)
Vaardigheid, daar doe ik lekker wel halsstrekken en in de proef lekker gewoon niet hè baas
Vroem vroem
Maar met frisse moed op naar zaterdag! Even kijken of meneer dan ook weer zin kan maken voor de dressuur
Ayla
Geplaatst: 08-05-17 14:30
Ingrid: ik kende het ook niet! Ik weet er nog steeds het fijne niet van, want ik probeer altijd goed op te letten maar uiteindelijk ben ik de dag er na alweer vergeten wat er is gezegd Veel paarden schijnen er baat bij te hebben iig, dit staat er o.a. op internet mocht je het interessant vinden: http://www.equineservices.nl/Laser_therapie_bij_paarden
Lillian: schroeven stuk slijpen?
Patty: ik twijfel nog of ik Boef mee neem naar de wedstrijddag.. sowieso rijd ik de onderdelen alleen met Sjors, maar hoe meer hij ziet hoe beter natuurlijk.
Emelyne: mooie deken Knappe geschoren pony's!
Nog gefeliciteerd Fenna.
Romy: leuk dat je een paardje voor mocht brengen! En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, wat een schatje!
Saskia: mijn HCA ligt redelijk stabiel in galop, maar bij Sjors minder dan bij Boef, ligt aan de gangen van de pony en idd de ondergrond. Denk dat je al een heel eind bent als je 'm zo goed in balans hebt in stap en draf en galop op een vlak pad.
Linda en Susanne gefeliciteerd met de winstpunten Het kan altijd wat minder gaan. Wel mooie foto's!
Kiekeboefje: leuk en leerzaam dat je mee mocht doen me zo'n clinic!
Succes vandaag met Alf Ingrid
Welkom Linsey.
Jullie gaan hard! Lees wel mee maar telkens geen tijd om te reageren. Afgelopen zaterdag Boef mee genomen naar Hoogland, waar Linda wedstrijd had, zodat hij lekker kon kijken. Trailer vind hij al niet erg interessant meer en verder heeft hij gezellig naar alle fietsers die langs kwamen gehinnikt Sjors ben ik weer rustig aan het oppakken.