Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariska80 schreef:Jolanda ik kan natuurlijk niet zien hoe hij eruit ziet daar zul je echt zelf naar moeten kijken.
Ik zou zeggen eerst scheren en dan keuze's maken, soms vertekend haar heel erg.
Pulp geven kan nooit kwaad ook niet voor je jonge dieren ze vullen de ruglijn mooi.
Hoe krijgen ze het hooi aangeboden? Op de grond, slowfeeder of nog een andere manier?
Slowfeeders werken hier super goed hebben hier onbeperkt hooi en is nooit op bij mijn hengsten, stoppen gewoon met eten als ze vol zitten heel erg fijn.
Maar er gaan wel 2 volle scheppen muesli inen Dandy heb ik nog geen 1 keer aan de longe gehad
die traint zichzelf in de wei, maar is niks te zwaar vind ik dan. Terwijl ik met hem ook dacht paar weken terug van nou die zal nog wel wat af moeten vallen, denk dat hij zijn eigen training voort mag zetten![]()
Met Tiz denk ik ook te dik dus die gaat binnen kort kaal om te weten hoe die eruit ziet, maar zit vaak veel haar op is mijn ervaring, ga ze niet eerder in voer veranderen tot dat ze kaal zijn.
Ben wel erg te spreken over het Marstall voer Dandy kwam gewoon glimmend onder zijn vacht vandaan met scheren Natas en mij viel het beide op als hij nu naar keuring zou moeten zou hij zo kunnen gaan TOP voer.
xMnOn schreef:Whouw. die ziet er goed uit. Gave kleur vind ik het!
Hunter hoe die er nu uit ziet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]