[HK] Het dikke buiken voor Shetlanders en Minipaarden topic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elbrich

Re: [HK] Het dikke buiken voor Shetlanders en Minipaarden topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 19:55

Oké, :j bedankt voor de info steeds. :)
Afwachten dus maar..

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 00:31

Hoi, ik zag dit topic tijdens het zoeken en kom toch even bij jullie binnenwippen.
Het lijkt er op dat het zeer kortstondige privefuifje van mijn 2 ukjes een klein cadeautje heeft achtergelaten, ondanks dat ze gewoon hengstig is geworden daarna (en ik weer gerust gesteld was).
Was totaal niet de bedoeling, hengstje was toen pas 1 zonder ingedaalde balletjes en uitspraak van toenmalige DA dat het een klophengstje was en er niks te vrezen was...
Van de week was ik op het land en ik vond haar toch wel veranderen qua buik. Het is een maidenmerrie, godzijdank is ze net 3 geworden. Alles ziet er strak (oke iets gevuld) maar ik mag niet aan haar buik komen en ze is super aanhankelijk, mag eigenlijk niet van haar zijde wijken, ze wil alleen maar neuzen en kussen en met haar gezichtje tegen de mijne hangen. Lief hoor maar voor mij heel ander gedrag dan wat ik van haar weet.
Heb foto gemaakt gister, toen leek van achter aan de linkerkant een punt te zitten en de rechterkant was rond...
Heb geen ervaring met maidenukkies dus misschien kunnen jullie wat zien.
Stond vandaag te kletsen met iemand bij het land, en had het over mijn vermoeden...die vrouw zei gelijk dat ze inderdaad wel een drachtiguitziend buikje heeft...ahum...nog iemand die het ziet...

Ze is volgens mij rond 14 juni een paar uur samen geweest (toen we hem er op zagen hebben we ze gelijk weer gescheiden en het hengstje terug gebracht naar het land). Moet even mijn agenda van vorig jaar zoeken want ik heb het wel opgeschreven voor de zekerheid. Maar dan zou ze dus bijna moeten bevallen...

Mag niet aan haar komen, wel vandaag haar staart op kunnen tillen stiekum en toen zag ik wat nattig tussen de benen, leek wel op wat dunne ontlasting. Spenen zijn er nog niet en wijzen nog naar elkaar, wel zag ik aan 1 kant een verdikking maar dat kan ook een ontsteking zijn bijvoorbeeld.
Ben zooooo aan het twijfelen...scannen en opvoelen doe ik zo kort op de (eventuele) datum niet meer, kan er toch niks meer aan veranderen...
Zal deze week even de foto plaatsen, misschien dat jullie mij kunnen helpen. Gelukkig heb ik mijn miniminiveulenhalstertjes nog liggen van onze veulens.

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 08:24

MIJN SHETLANDER HEEFT ZONET EEN VOSBONT HENGSTVEULENTJE GEBRACHT !!!! :):)

We wouden haar vandaag bijna naar de hengst brengen, want we dachten dat er toch niks in zat, maar wel dus!! :D :D
Super blij er mee, net geboren, nu nog helemaal nat. <3

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:31

Mijn kleine (nog naamloze) hengstje:
(weten jullie een leuke naam? surprise vond ik ook wel toepasselijk, omdat hij als een complete verrassing kwam! :) )

Afbeelding

Afbeelding

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:43

Super Elbrich,gefeliciteerd en surprice is een heel toepasselijke naam :D
Geniet van je kleine mannetje :D

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:00

Dankjewel Sandra! :D

Hij heeft nu trouwens een definitieve naam gekregen: Macho.