[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 16:05

Voor de liefhebber; mijn vee/pony trailer komt te koop. Moet nog even een advertentie maken. Maar voor meer info kun je me een pb sturen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 17:17

Heb je zelf iets anders Patty?

De HV Polo EJ gympen gaan er niet komen, heb vandaag andere gympen geshopt. :D Ben eigenlijk helemaal niet van de gympen. :')

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 18:13

Lillian__ schreef:
Ingrid leuk de Efteling! <3 altijd prettig als het rustig is in attractieparken :=

Zamora sterkte met je pony, hopelijk hersteld ze gauw

Mira lekker laten lachen... wat jammer dat er nergens echt een plekje is om je pony neer te kunnen zetten.

Testebeest sterkte met je bekken, klinkt pijnlijk zeg :oo

Ymor wauw knappe ponys, zien er weer strak uit zeg :)

Patricia ik hoop dat ze de staartwortel dan niet mee wast := ik heb ooit een keer mijn haar moeten wassen met chloor omdat er kauwgom in zat, dat deed echt zeer op mijn huidje :')

Ik loop onwijs lekker op schema met de sulky maaaaar er zijn schroeven die zo ver zijn vast geroest dat er geen millimeter beweging inzit en ze MOETEN eruit (grr) ik heb WD40 geprobeerd, werkte niet. Nu liggen er wc papiertjes gedrenkt in schoonmaak azijn en bakingsoda op de schroeven, hopelijk werkt dat. Iemand nog andere tips om vastgeroeste schroeven los te krijgen?

COLA en anders afslijpen en uitboren.

claudiadvx

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 18:18

Bam tussendoor even een vraag:
Wat betalen jullie aan stalling pm?
Ik heb helaas door een voorval vanmiddag de knoop doorgehakt om te verhuizen

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 18:40

Gefeliciteerd met de winstpunten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 18:50

Jammer dat je wedstrijd niet helemaal top ging Linda. Maar toch 2 puntjes is dan heel netjes. Start je ook vaardigheid?

Ik ben vandaag in Hippolytushoef gestart. De dressuur viel me erg tegen, Willem kan echt veel meer dan hij liet zien. Hij miste enorm veel impuls en was niet van plan een stapje harder te zetten. Toch nog 2 winstpuntjes gekregen.

De vaardigheid ging fijner, beide foutloos en binnen de tijd + barrage. Was daar eerste en tweede. Dressuur heb ik geen uitslagen van gezien eigenlijk dus ik weet niet hoeveelste ik daar ben geëindigd. Volgende week loopt hij hopelijk weer wat fijner.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:19

Jeetje Lilian die schroeven....is cola niet iets misschien?

Romy; meer foto's van je duo zijn welkom hoor zie er graag meer van :-)
En leuk dagje gehad gisteren! Leuk om zo allemaal te doen!en veulens aktijd leuk :-)

Testebeest, slijtage? Even in je profiel gespiekt maar jeetje dat is echt veel te jong zeg!
Leuke deken!

Fennadev; was je gisteren jarig dat mensen je feliciteerde? Heb ik gemist. Alsnog van harte! Nog iets leuks gedaan?

Testebeest druk geweest met scheren. Jouw bovenste pony zoekt me aan; leukerd!

Mandy lekker gemend en geshopt bij EJ.

Patricia waar woon je tegenwoordig? Zit er daar een EJ? Of is de oude hypoplaza er één geworden?
Proeven voorlezen heen ik jaren gedaan van B t/m Z1. Soms moet je wel goed opletten haha

Zamora; had jij nou die sulky gekocht van de MHS? Of was dat iemand anders ik weet het niet meer.

Linda; gefeliciteerd met je winstpunten! Jammer dat het voor je gevoel niet geweldig ging maar toch mooi 2 puntjes. Knap hoor!
Andersom is vervelender :-)

Susanne ook gestart jammer dat Willem er niet zo'n zin in had. Maar vaardigheid lijkt wel helemaal zijn ding he? Gefeliciteerd met je punten ook!
Als ik meer weet van Alf kom ik jouw kant op :-)

Vanmiddag heb ik hem ook nog even voor de sulky gehad hij was braaf :-)

Morgen Alf naar kliniek brengen. Ik ben er veel mee bezig in mijn koppie. Ondanks dat ik wel wat zie veranderen in zijn vacht zonder de Prascend merk ik verder niet zoveel aan hem. Dinsdag de onderzoeken ik hoop dat ik donderdag of vrijdag meer weet. Mega spannend!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:31

Hypoplaza is epplejeck geworden.
Spannend morgen Met alf. Wat merk je aan zijn vacht?

Susanne jij ook gefeliciteerd met je winstpunten. Volgende week doet hij vast zijn best.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:34

Suus, misschien had hij z'n dag niet in de dressuur! Gefeliciteerd met de vaardigheid!

Succes morgen met Alf, ik duim!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:37

Mandyy schreef:
Heb je zelf iets anders Patty?

De HV Polo EJ gympen gaan er niet komen, heb vandaag andere gympen geshopt. :D Ben eigenlijk helemaal niet van de gympen. :')

Ja ik heb zelf een andere gekocht, haal hem aankomende week op :D.

Gefeliciteerd Susanne met je winstpunten. Jammer dat het niet zo heel goed ging. Volgende keer beter!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:38

Wat spannend Ingrid. Alle reden toe er veel mee bezig te zijn. Was ik al vanwege een kies :o

En ik heb idd de Excellent sulky van de MHS. :j 1 keer mee gereden maar noet nog verder afgesteld worden. Hij zit erg fijn en Bibi tekt hem met gemak.
Je mag altijd keer komen testen hoor.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:44

Patty wat gaaf een nieuwe trailer zeg! Helaas nog geen centen voor een eigen maar ik kan er goedkoop 1 huren ook leuk :-)

Zamora; toen ik nog twijfelde of ik hca of duurdere tweewieler wilde heb ik hier ook even over nagedacht. Had ook ervaringen gevraagd maar die zijn er nog niet veel. Ben heel benieuwd hoe hij bevalt maar dat zal vast wel goed zijn!!

Morgen hoef ik Alf alleen maar te brengen, hij blijft daar 's nachts en dinsdagochtend vroeg beginnen ze met de onderzoeken.

sakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:48

Ik lees mooie wedstrijdresultaten voor sommigen. Leuk om te zien dat de shetjes ook gewoon mooie punten kunnen halen! Niet dat ik anders verwacht had hoor.

Ingrid-m; succes morgen met Alf. Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt.

Lillian, je schroeven al uit elkaar? Bizar dat die dingen zo vastgeroest zijn.

Claudia, vervelend dat je toch moet verhuizen. In welke regio zoek je naar stalling?

Ik heb ook nog een vraag voor de hca-menners onder ons. Ik ben nu wat fanatieker bezig met de galop op buitenrit. Nu ligt mijn kar in stap en draf echt perfect in balans en zweeft voortdurend in de lichtogen. Als we galoperen op een vlak pad dan heb ik de kar ook mooi in balans. Echter hobbelt de kar in de lichtogen als we een net iets hobbeliger of zwaarder zandpad hebben. De kar volgt dan de opwaartse sprong beweging van de pony. Hoe is dat bij jullie? Krijgen jullie de sulky ook in galop zwevend als de paden wat hobbeliger of zwaarder zijn? Overigens krijg ik met mijn eigen balans de boel wel weer wat stabieler. Maar dat is best 'hard' werken voor mijn buikspieren :)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:50

sakvis schreef:
Claudia, vervelend dat je toch moet verhuizen. In welke regio zoek je naar stalling?

In Drenthe (Emmen)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:49

De excellent sulky vind ik er ook mooi uit zien . Zie ze alleen nooit rijden.

Mijn hca ligt op hobbelig terrein ook niet 100 %.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 21:26

Wat voor trailer heb je gekocht patty? Ben benieuwd!!

Susanne niet zo fijn gereden maar toch twee winstpunten. Vaardigheid is ook gewoon veel leuker dus logisch dat hij dan harder wil!

Ingrid logisch dat je er mee bezig bent! Is toch heel wat he. Sterkte alvast en hou ons op de hoogte.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:11

Even een bijleespost, heb een mega druk weekend gehad!

Mira, ik wou nog even reageren op je. Ik word ook vaak uitgelachen, ik ben 1.84 en zij is ongeveer een meter kleiner dus het lijkt soms wat gek. Mensen gaan er bij een shetlander meteen vanuit dat deze altijd in de weide staat met een dikke buik en ieder jaar een veulentje.. Ik word er soms echt knettergek van! 8)7

Testebeest, wat vervelend van je bekken.. is het alweer wat beter?
Scheren is ideaal, en je pony's zijn er weer netjes onderweg gekomen! <3 Wat een leuke deken heb je gescoord, heel vrolijk! Ik heb een 0 grams regendeken besteld, lichtroze. Ben heel benieuwd maar ben al verlieft op de kleur.

Lillian, ik ben heel benieuwd naar het resultaat van je opgeknapte sulky straks! Heb je ook een voor-foto gemaakt? Dan heb je straks een mooie na-foto!

Fenna, sorry ik ben helaas te laat.. Maar nog van harte gefeliciteerd!!! *\o/* Muziek maken is ook een megaleuke bezigheid! Wat speel je?

Susanne, de dichtsbijzijnde Epplejeck(s) zijn Drachten, de outlet, en Groningen. Heerlijk binnen 20 minuten bereikbaar! De Divoza zit hier echt 5 minuten rijden verderop, al scoor ik daar nooooit.

Linda, wat jammer dat je wedstrijd voor je gevoel niet zo goed ging! Wel gefeliciteerd met je winstpunten, dat heb je dan weer lekker meegepakt.

Susanne, volgens mij heeft Willem voorkeur :+ maar wel jammer natuurlijk, volgende keer beter! :)

Ingrid, hoop dat je snel meer weet. Ik duim voor je! :(:)

Patty, wat leuk een nieuwe trailer! Ben nog niet op zoek naar een, misschien in de toekomst.

Zo.. dat was me het weekend wel zeg.

Vrijdag een enorm leuk bevrijdingsfestival gehad, met leuke mensen en lekkere drankjes := Niet te laat gemaakt want moest de volgende ochtend alweer om 06:00 aan het werk zijn bie de Lidl, verse broodjes bakken! Om vervolgens smiddags een rondje met Don door het dorp te kakken en savonds een bruiloftsfeest van een goede vriendin van me te vieren. Wat een feest.. 2 in een weekend is echt niet goed voor me. _O-

Vandaag hebben Donja en ik deelgenomen aan de Ruiter Inspiratiedag in Tolbert, we hebben meegedaan aan de Natural Horsemanship. Veel geleerd en beleefd, en vooral veel indrukken gemaakt. Maar voor Donja en mij is het belangrijk te werken aan duidelijk contact. Ik geef vaak te onduidelijke signalen door aan Don en dan maakt zij er gebruik van om iets te gaan doen wat ZIJ leuk vind. Tja.. nog even een dingetje dus. Ze was overigens wel de braafste van de groep, d'r was me een KWPNer aan het stressen joh.. bijna eng! (Hier dachten Donja en ik hetzelfde over gelukkig.. AFSTAND!) :+

Vanavond had ik mijn 13e stijldansles, volgende week alweer de laatste :( Maar de week begint wel weer goed, 3 daagjes lekker rust. Morgen komt de hoefsmid (eindelijk). Die gaat prinses weer even goed op de hoefjes zetten! +:)+

Bijleespost klaar, over en uit!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:21

Ik ga even ego doen!! Ons nieuwe familie lid. Hij komt volgende week. Ken hem al vanaf dat hij twee weken oud is.

Afbeelding

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:23

Wat een schatje zeg! <3 <3 Wat is het voor ras?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:35

Druk maar vooral leuke dingen gedaan Kiekeboefje!

Romy, wat leuk! schatje zo met die wenkbrauwen! <3

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:36

Het is een chihuahua. Gefokt door een vriendin van mij dus echt heel bijzonder!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:38

Hij deed me gelijk heel erg aan Patser denken door die kleurtjes.

M'n ouders hebben ook een Chihuahua, een grote. Zon lief aanhankelijk beestje is dat. <3

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:38

Ja klopt! Patser is ook lief

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:44

Ja. :j <3
Tot nu toe ken ik eigenlijk ook alleen maar lieve chihuahuas.

Roep al jaren dat ik er ook eentje wil. :))

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 23:52

Ymor schreef:
Wat voor trailer heb je gekocht patty? Ben benieuwd!!

Susanne niet zo fijn gereden maar toch twee winstpunten. Vaardigheid is ook gewoon veel leuker dus logisch dat hij dan harder wil!

Ingrid logisch dat je er mee bezig bent! Is toch heel wat he. Sterkte alvast en hou ons op de hoogte.

Een Henra trailer :). Zou wel even een foto plaatsen als ik hem heb.

Wat leuk nieuw familie lid :))!