Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lillian__ schreef:Ingrid leuk de Efteling!altijd prettig als het rustig is in attractieparken
Zamora sterkte met je pony, hopelijk hersteld ze gauw
Mira lekker laten lachen... wat jammer dat er nergens echt een plekje is om je pony neer te kunnen zetten.
Testebeest sterkte met je bekken, klinkt pijnlijk zeg![]()
Ymor wauw knappe ponys, zien er weer strak uit zeg![]()
Patricia ik hoop dat ze de staartwortel dan niet mee wastik heb ooit een keer mijn haar moeten wassen met chloor omdat er kauwgom in zat, dat deed echt zeer op mijn huidje
![]()
Ik loop onwijs lekker op schema met de sulky maaaaar er zijn schroeven die zo ver zijn vast geroest dat er geen millimeter beweging inzit en ze MOETEN eruit (grr) ik heb WD40 geprobeerd, werkte niet. Nu liggen er wc papiertjes gedrenkt in schoonmaak azijn en bakingsoda op de schroeven, hopelijk werkt dat. Iemand nog andere tips om vastgeroeste schroeven los te krijgen?
Mandyy schreef:Heb je zelf iets anders Patty?
De HV Polo EJ gympen gaan er niet komen, heb vandaag andere gympen geshopt.Ben eigenlijk helemaal niet van de gympen.
Ymor schreef:Wat voor trailer heb je gekocht patty? Ben benieuwd!!
Susanne niet zo fijn gereden maar toch twee winstpunten. Vaardigheid is ook gewoon veel leuker dus logisch dat hij dan harder wil!
Ingrid logisch dat je er mee bezig bent! Is toch heel wat he. Sterkte alvast en hou ons op de hoogte.