Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Last van dementie Claudia ? Je bent notabene hier bij mij thuis geweest om naar Diego te komen kijken en ik was met Mathilda mee om Diego naar jullie toe te brengen.
Ik was ook degene die Diego met Mathilda stond te poetsen en klaar te maken voordat hij de ring in moest, waar waren julie ? Oh ja, jullie stonden er naast met de handen in de zakken!! Toen ik met zijn dekens door de hal aan het rennen was op zoek naar Diego waar waren jullie toen ? Jullie stonden niet met jullie EIGEN hengst, nee jullie stonden slap te ouwehoeren en interessant te doen bij andere fokkers.
Zoals ik in de PB al schreef, de 3de premie van Diego was onterecht en dat zal idd dit jaar wel blijken. Dat dit niks te maken heeft met het voorbrengen en klaar maken door Mathilda is voor de mensen die weten hoe het werkt wel duidelijk. Dat jij de schuld in haar schoenen wil schuiven zegt alles over jullie. Makkelijk hé , een ander al het werk laten doen en dan met een wijzend vingertje klaar gaan staan. Zal het je niet kwalijk nemen hoor, domheid kun je iemand niet aan rekenen.
De mensen hier op dit topic geven niet zoveel om een premie Claudia, die genieten van hun paardje als ze het lekker bij huis hebben staan en de dingen er mee kunnen doen die ze zelf graag willen. Die halen het niet in hun hoofd om hun eigen geliefde dier af te kraken omdat hij in een jurysport minder hoog gescoord heeft dan de verwachting was. Jullie zijn weer typisch het slag wat zich rijk gerekend heeft door een AMHA hengst te kopen....zag je de euro's al binnen rollen Claudia?
Oh en nog één tip......als je geen geld hebt om je kinderen te vreten te geven koop dan geen dieren die ook verzorging en voedsel nodig hebben. Vind het nogal wat dat je voedsel uit de mond van je kinderen steelt omdat je zonodig een AMHA hengst moet hebben die je niet kunt onderhouden. Gebruik voortaan je verstand wat beter!!
En als mijn PB nu al schokkend voor jou was Claudia.................sorry hoor maar daar heb je me een lachstuip mee bezorgd!!
Laureas schreef:Dustinlover schreef:Ik had al expres geen oordeel neergezet want ik wist dat er zo iets boven tafel zou komen.
Zelfde idee,...een oordeel vellen als je maar één kant van het verhaal kent, kan nooit correct zijn.
NathalietjeB schreef:Heb er nog wel wat voor je? Graag wanneer kom je?t is dat jullie zo ver weg wonen anders had ik wel willen komen scheren ik vind dat echt een leuke bezigheid