Ik heb nog wel touwhalsters een roze en een paarse zijn nieuwe. Leidrope heb ik ook maar gaat niet weg en me stick ook niet.
JudithO
Geplaatst: 12-03-10 18:27
Ik ben net terug van de pony's. Gisteren hadden we de pony's ontwormd, en vandaag kwamen we ineens allemaal mesthopen tegen met rode wormpjes... DA maar even gebeld, maar was juist positief nieuws, de wormenkuur doet zijn werk. Kreeg wel het advies om over een maand nog eens te herhalen. Het was ook alleen Punette die er last van heeft, de jongens hebben helemaal niks Dus... Ik ben nog op zoek naar een wormenkuur van Equimax, als iemand die toevallig nog heeft? Eentje die nog op 11 april 2010 te gebruiken is?
judithjuhh kun je die wormenkuur niet bij je da halen???
JudithO
Geplaatst: 12-03-10 18:43
Kan wel, maar die woont niet om de hoek... Ik dacht, ik probeer het zo Maar als niemand hem heeft haal ik hem natuurlijk gewoon bij een DA.
Borisje
Geplaatst: 12-03-10 19:03
Buckje hier zeiden ze ook dat het ging regenen maar het was heerlijk weer, af en toe zonnetje en best warm! Ik dus ook lekker gemend mét nieuwe onderleggers! Kaisa ze zitten erg goed, schoftje had opzich iets breder gemogen Maar ze schuiven echt niet en volgens mij is Boris er best blij mee. (en ikke ook!)
De helft van onderlegger verdwijnt onder dikke vacht
Boris droogkloot
Let niet op uitpuilbuik.
JudithO
Geplaatst: 12-03-10 19:06
Ziet er leuk uit, die foto's van Boris. Die buik kijken we gewoon niet naar, toch? Is en blijft een shetlander
Nou ik kan je vertellen dat hij normaal wel slank is. Maar Johnny is nogal netjes met eten, die laat dus alles wat zegmaar op de zijkant zit zitten. En dan mag Boris de restjes opeten, en ja, dat ga je zien. Ben ik nu maar mee gestopt. Spoel de emmer wel om ipv Borisschoonmaak
Hihi, zo ken ik er ook nog 1, alleen die is bijna 24/7 aan het stoeien met Jolly, Miracle dus. Gaat een makkie worden om die over 2 jaar in conditie te krijgen voor de hengstenkeuring als het zo door gaat!
Die borst zie je wel goed gelukkig, maar inderdaad schoft is eigenlijk iets te smal. Maar komt ook mede door z'n vacht dat je ze bijna niet ziet.
Das niet leuk van je voet Is er niet iets voor? Fijn dat Buck ook steeds beter gaat (heb je eigenlijk halster al op de post gedaan? Dan weet ik wanneer ik voor de brievenbus moet gaan zitten )
E_Nalanta
Geplaatst: 12-03-10 19:49
Ik kom ook even binnenvallen! Had Boris geen.. manen? of zijn die eraf geknaagd door Jhonny?
Hij heeft alleen een ander kapsel. Ik laat het nu wel weer aangroeien, staat toch het mooist (al vond ik z'n fjordenkapsel ook erg leuk staan, kwam z'n nek leuk uit), maar Boris is echt m'n wandelende uitprobeersel kwa manen.
Boris kan ook 2 (1,5 dan) nieuw kunstjes! Schudden heeft hij al helemaal onder de knie en flemen zijn we mee bezig. Gaat bijna goed. Alleen doet hij nu vaak z'n hoofd omhoo'g zonder z'n lip op te tillen.
E_Nalanta
Geplaatst: 12-03-10 19:56
Aylie, MOOI man! ga zo door zou ik zeggen! Heb je foto's!?
DeEiken, oh eraf gehaald? Shame on you! Ik doe een moord.. ofnouja, bewijze van voor haar op mijn shetlander!