xMonsterr schreef:nu kunnen we nog spammen in het nieuwe topic niet meer. pas op het einde weer.Het kan wel maar het lijkt me niet zo slim
Elliinee schreef:xMonsterr schreef:nu kunnen we nog spammen in het nieuwe topic niet meer. pas op het einde weer.Het kan wel maar het lijkt me niet zo slim
Er zal eerst een nieuw topic moeten zijn, zodat we de link hier neer kunnen zetten voor dit topic op slot gaat *knippert half verblind met ogen na scrollen door pagina vol pompom-smiley's*
_Rosanna schreef:Voor dat we het nieuwe topic in gaan nog 1 vraag Wil echt niemand me neus hebben? Wat is er mis met je neus?
Nicole288 schreef:Er zal eerst een nieuw topic moeten zijn, zodat we de link hier neer kunnen zetten voor dit topic op slot gaat *knippert half verblind met ogen na scrollen door pagina vol pompom-smiley's* Hihi oeps
_Rosanna schreef:Voor dat we het nieuwe topic in gaan nog 1 vraag Wil echt niemand me neus hebben? Raap me op,ik wil ook bij het begin van ons nieuwe topic zijn!
Leinearthur schreef:_Rosanna schreef:Voor dat we het nieuwe topic in gaan nog 1 vraag Wil echt niemand me neus hebben? Wat is er mis met je neus? Die is te ruil