Mariska80 schreef:Moet ik wat opbiechten dan![]()
Volgens mij niet, heb inderdaad leuke geshopt hahaha.
Moet alleen nog even wachten voor HET komt!!!!
ik weet het toch al, heb het uit betrouwbare bron haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NathalietjeB schreef:Echt onwijs leuk om ook van andere te horen over zijn fijne karakter, dankjewel!hier druk bezig met me foto's dus die volgen nog...
heb bright even bewondert wat een enorme lieve hengst is dat wat was hij braaf ook bij de tribune bleef me er over verbazen...
terwijl ik sommige hengsten echt vies heb zien meppen enzo terwijl ze niet eens gestraft werden.
Femke_L schreef:Ik heb foto's van een aantal hengstjes toegevoegd aan een album op mijn facebook..
O.a. Sueno, Bright, Silverado, Jet, Monte Carlo..
Er zullen er nog een aantal volgen..Maar niet vanavond..
devon04 schreef:Wij hebben oom een leuke, lange dag gehad.
Helaas haalde Ricardo niet meer dan een 3 A premie, net geen 2e zei de jury...
Het commentaar was dat hij kwa type helemaal goed was maar kwa beweging "te basis"???
Wat ik daarvan moet maken?
Maar goed het blijft een jury sport.
Ik heb heel wat mooie paardjes gezien, maar ook een hoop 1e premie hengstjes waarvan ik me echt afvroeg hoe dat kon maar dat terzijde.
Bright is een lekker ding en Jet hebben Josca en ik idd ook even goed bewonderd, het is gewoon een lekkerding en met dat jury commentaar mag je terrecht trots zijn Rowan!
Sueno heb ik achteraf ook gezien, echt een plaatje vond ik dat!
MarijeR schreef:Heeft iemand misschien nog foto's van nr 46? Die zwarte brulaap
Moest ook wel lachen om de speaker: Het zal niemand ontgaan zijn dat nr 46 ook in de ring is
Ik hoop dat ie morgen schor is...
Femke_L schreef:In ieder geval fijn dat je wel genoten hebt!
Maar hij dribbelde inderdaad behoorlijk en hij liet zijn draf niet voordelig zijn, vaak in galop springen..
En op mijn foto's zie je ook dat je dat probeerde tegen te gaan door hem kort te houden (op zich een logische reactie), maar daardoor kwam hij ook gewoon niet lekker uit de verf..
Maar je zegt zelf al, hij was niet nuchter ..
Volgende keer beter joh.. gewoon lekker het commentaar in je opnemen en dan volgend jaar lekker weer genieten toch?