zie:
Ten opzichte van bijv bij buckje:

Nog ff fototje van zondag, LOS gereden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(was wel van plan mooi bruin tuig te kopen voor als ze in tweespan kunnen, lijkt me heel mooi, maar dan moet er wel eerst een wagen komen, gaat nog lang duren.
)
BarbaLala schreef:Ow wat een lekkere koppies, het enthousiasme straalt er af!
@ Stef; Dat je Abbey door een luxe Shet laat dekken, is dan toch ook prima bijpassend bij het stamboek-idee van het nmprs?

booster schreef:xAylie schreef:geen leren pinoccio dus?
het is een ander soort, zit soort kussen op & geeft een betere zit dan een echte pinoccio.
ik heb denk ik jou vriendin der adv gevonden [EA-TK-AP] Pinokkio-zadeltje (12" inch) + VZH 14 "
klopt dat?

Voor Punette zover is dat de ruitertjes los mogen op buitenrit, moet ze minstens 25 zijn
En ze wordt in april pas 10, dus dat wordt hem niet. Ze is namelijk op buitenrit altijd heel heet. Geen idee waarom... In het weiland zelf in de lessen flipt ze ook wel eens, gevolg een huilend ruitertje.. Dan ga ik er zelf maar even op om te laten zien dat ze er echt niet nog eens vandoor gaat, en dan durven ze wel weer
Echt rijden doe ik niet meer, maar in dit soort gevallen stap ik er gewoon even op. Ik ben 1,64 m en weeg maar 48 kg, Punette is 99 cm hoog maar heel stevig gebouwd. Die valt er niet bij neer, het plaatje is alleen niet zo mooi 

aangezien je 0 steun hebt