Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suuzepuus schreef:maare barbalala ik las volgens mij ergens dat je binnenkort op kamers zou gaan. hoe wil je dat doen dan?? met en loontje van een 21 jarige kun je misschien net zelf rondkomen maar kun je er echt geen 2 paarden bij hebben hoor!
suuzepuus schreef:maare barbalala ik las volgens mij ergens dat je binnenkort op kamers zou gaan. hoe wil je dat doen dan?? met en loontje van een 21 jarige kun je misschien net zelf rondkomen maar kun je er echt geen 2 paarden bij hebben hoor!
suuzepuus schreef:toen ik 21 was werkte ik fulltime en woonde op kamers. ik kon net zelf rondkomen met mn autootje en eten ed en werkte ook nog extra in de kroeg om te kunnen stappen. ik had er nooit 2 paarden bij kunnen hebben op een pension stal! als je dat wel kan heb je een hele goedkope kaer , geen auto of een hele goede baan. anders kan ik me het niet voostellen dat je dat kunt redden
suuzepuus schreef:toen ik 21 was werkte ik fulltime en woonde op kamers. ik kon net zelf rondkomen met mn autootje en eten ed en werkte ook nog extra in de kroeg om te kunnen stappen. ik had er nooit 2 paarden bij kunnen hebben op een pension stal! als je dat wel kan heb je een hele goedkope kaer , geen auto of een hele goede baan. anders kan ik me het niet voostellen dat je dat kunt redden
Juul schreef:Gaan we nou weer een discussie houden over of ze het wel of niet kan betalen? Denk het wel, anders had ze het niet gedaan. En als het niet meer gaat zou ze hem weg doen, dat staat erbij. Beter toch dat ze hem van de slacht heeft gered? Hou die discussie even lekker over PB joh.
suuzepuus schreef:Gaan we nou weer een discussie houden over of ze het wel of niet kan betalen? Denk het wel, anders had ze het niet gedaan. En als het niet meer gaat zou ze hem weg doen, dat staat erbij. Beter toch dat ze hem van de slacht heeft gered? Hou die discussie even lekker over PB joh.