Mijn ongelukje van de paardenmarkt..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lindy93

Re: Mijn ongelukje van de paardenmarkt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:02

haha Nagelbijten / Gniffelen , nou, het is wel een schattig paardje hoor!! Schijnheilig

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:06

ik vind het ook wel een grappig verhaal! maar je hebt er wel een goede daad mee gedaan!

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:11

Oooooohhh ik vind hem leuk!!
Van die lieve schattige bambi ogen, net als mijn pony.
Helaas niet op de goede manier maar ik vind hem leuk!!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:24

suuzepuus schreef:
maare barbalala ik las volgens mij ergens dat je binnenkort op kamers zou gaan. hoe wil je dat doen dan?? met en loontje van een 21 jarige kun je misschien net zelf rondkomen maar kun je er echt geen 2 paarden bij hebben hoor!

Verward
Ik ben 23, student!!! en leef van voornamelijk stufie, maar heb daarnasst wel een paard. Ja misschien kan ik niet elke maand bergen kleren kopen, maar mijn paard komt niks te kort hoor!

Beetje kortzichtige reactie.. Alsof alleen rijke mensen paarden kunnen houden Verward

Gefeliciteerd met je shetje! En gekke manier om eraan te komen, maar zo te lezen krijgt hij bij jou alles wat hij nodig heeft!

Bonnieknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 23:25

ik vind niet dat je kunt zeggen dat voor een student of iemand van 21 die werkende is, 2 paarden/ponies onderhouden per definite niet haalbaar is. hangt er vanaf waar je deze 2 paarden houdt, wat voor werk je doet waar je woont etc. Ik ben 24 en heb mijn gehele studententijd tot aan nu 2 paarden gehad en daar altijd zelf voor betaald en gezorgd. en reken maar dat ze bijna elke dag aandacht hebben gehad. als je goed inzicht hebt in je eigen situatie dan weet je daar mee om te gaan.
en ik sta bij Sophie op stal en weet zeker dat het goed gaat komen met deze kleine! ookal was het niet de bedoeling.
heel veel plezier met je 2 schatten!

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 07:55

Oeps Knipoog
Hij heeft wel een goed plekje gevonden !
Succes met hem

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 14:35

Fijn dat dit kleine mannetje toch een goede thuis bij je gaat krijgen! Lachen

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 14:41

die foto op de markt wat heeft ie daar een schattig koppie Haha!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 14:43

ROFL ik heb niet het hele topic gelezen, maar alleen je openingspost.
Ik vind het hoe raar het ook klinkt een "geweldige" stunt!
Ik zie jullie alletwee al zo verbouwereerd lopen, zowel hengstje als jij. Geweldig! Ik hoop dat ie lekker bij je kan blijven, want op zo'n manier aan een paard komen gebeurd je geen 2e keer!
Succes! Haha!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 14:46

Hé wat leuk zeg! Onverwacht wel, maar het is toch een knap beestje Knipoog Hoe oud is ie trouwens?

Ik ben nog nooit naar een paardenmarkt geweest en ben het ook niet van plan, ik heb er een véél te zwak hart voor!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 14:56

suuzepuus schreef:
maare barbalala ik las volgens mij ergens dat je binnenkort op kamers zou gaan. hoe wil je dat doen dan?? met en loontje van een 21 jarige kun je misschien net zelf rondkomen maar kun je er echt geen 2 paarden bij hebben hoor!

Hier wil ik toch ook wel op reageren.
Waarom zou het niet kunnen, zelf ben ik 21 en werkende. Ik heb 2 pony's die ik goed kan onderhouden Lachen

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:06

toen ik 21 was werkte ik fulltime en woonde op kamers. ik kon net zelf rondkomen met mn autootje en eten ed en werkte ook nog extra in de kroeg om te kunnen stappen. ik had er nooit 2 paarden bij kunnen hebben op een pension stal! als je dat wel kan heb je een hele goedkope kaer , geen auto of een hele goede baan. anders kan ik me het niet voostellen dat je dat kunt redden

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:13

Tuurlijk hangt het ook af van je inkomen.
Zelf woon ik niet meer thuis, heb toch een redelijk dure auto, Met stalling hier in de omgeving heb ik mazzel, zo betaal ik echt niet veel voor mijn 2 pony's. Dierenartskosten kan ik betalen. Ik heb het absoluut niet breed, maar kom er toch van rond Lachen

Bonnieknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:14

of een betaalbare pensionstal of weide

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:41

en het soort baan wat je hebt telt ook nog mee

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:35

suuzepuus schreef:
toen ik 21 was werkte ik fulltime en woonde op kamers. ik kon net zelf rondkomen met mn autootje en eten ed en werkte ook nog extra in de kroeg om te kunnen stappen. ik had er nooit 2 paarden bij kunnen hebben op een pension stal! als je dat wel kan heb je een hele goedkope kaer , geen auto of een hele goede baan. anders kan ik me het niet voostellen dat je dat kunt redden

Het is ook een kwestie van prioriteiten... Ik huur een weide en kan m'n pony's voor hetzelfde geld onderhouden als wat ze op pension voor 1 paard vragen.
Vind het overigens ideaal, ik ben geen pensionmens Knipoog
Met stappen bedoel je uitgaan? Dat doe ik ondertussen al 4 jaar niet meer...

Kirsten1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:11

Ik vind het een heel schattig ponytje !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:05

Gaan we nou weer een discussie houden over of ze het wel of niet kan betalen? Denk het wel, anders had ze het niet gedaan. En als het niet meer gaat zou ze hem weg doen, dat staat erbij. Beter toch dat ze hem van de slacht heeft gered? Hou die discussie even lekker over PB joh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:09

suuzepuus schreef:

Ik ben 22, woon in een huur APPARTEMENTJE (dus geen kamer Knipoog), heb een auto, werk maar zeeer beperkt, voor de rest een uitkering, en heb toch echt een paard Clown

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:09

Juul schreef:
Gaan we nou weer een discussie houden over of ze het wel of niet kan betalen? Denk het wel, anders had ze het niet gedaan. En als het niet meer gaat zou ze hem weg doen, dat staat erbij. Beter toch dat ze hem van de slacht heeft gered? Hou die discussie even lekker over PB joh.

?? Koe doe es niet zo agressief..... bemoei je dan niet met de discussie....

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:14

suuzepuus schreef:

Het is toch haar keuze om het paardje te houden? dan zou ze zelf wel weten hoe ze het moet gaan betalen? Ik vind het echt super van der dat ze dat heeft gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:15

Aaaahw wat een poepie!! Veel plezier met hem hoor, die gaat ongetwijfeld mooi behang krijgen ook!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:16

Wát een schattig hengstveulen! Lachen
Heel veel plezier met hem, ik hoop dat hij nog lang bij je kan blijven.

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:27

Ik moest wel een beetje lachen om deze actie, zoiets zou mij ook kunnen overkomen Knipoog
Het is echt een schatje, lekker van genieten, en ik hoop dat je hem lang kan houden!
Misschien kan je er wel ooit mee gaan mennen ofzo, later..

Hagar_Helga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 19:12

Haha, zo zijn die boertjes ja! Je hebt er wel een leuk mannetje aan over gehouden Cool