shetlander rij fotos en beoordeling te groot...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liefiej

Re: shetlander rij fotos en beoordeling te groot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:15

Sappos schreef:
hahaha nee hoor liefiej vindt je absoluut niet te groot

neej hea Clown haha , dom kind ( Ts uiteraard Tong uitsteken )

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:15

Citaat:
zaira_sak schreef:

liefjej ben ik echt niet te groot???

JAWEL SCHAT JAWEL SCHAT JAWEL SCHAT JAWEL SCHAT JAWEL SCHAT JAWEL SCHAT

Ik weet niet of het goed over is gekomen, maar even voor de duidelijkheid: Je bent niet te groot, maar je bent veels te groot! Haha! Duidelijk??

zaira_sak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 21:16

maar de laatste foto klopt niet als je alleen naar deze foto van dit topic kijkt ben ik dan nog te groot en teg zwaar???

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:16

Neon schreef:
Als die pony niet geschikt is om te laten rijden door kleine kinderen dan heb ik 1 super goede oplossing voor je! laat NIEMAND rijden!!!! Het beest gaat het rijden echt niet missen hoor... die beleeft waarschijnlijk meer plezier eraan als je aan de hand met hem gaat wandelen, vrijheidsdressuur gaat doen, en hem lekker vertroetelt

ach voor dat beestje heeft het leven waarschijnlijk al geen nut meer Ach gut

door dat rotkind is dat beesje nu al helemaal verne*kt

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:17

zaira_sak schreef:
ben ik volgens iedereen te groot mijn shet is koppig niks voor kleine kinderen alleen in stap misschien in draf profiteert hij en gaat hij in galop daar houd hij van Knipoog

hmmm... misschien probeert ie onder het werken uit te komen? is dit zijn manier van in protest komen..?!
als je het zo leuk vind dat je paardje bereden word en hij is echt zo koppig.. zoek dan een dapper klein kindje! dan heb je nog geluk dat je een grote shet hebt, dan heb je nog meer kans op een dapper ruitertje dan ik met mn shet van 85cm!

serieus! als je het beste met je paardje voor hebt (ik HOOP iig dat je dat hebt, een paard met vanalles en nog wat ivm de verkeerde belasting kost ook nog eens veel extra's!!) stop je met hem te rijden!
ik probeer je niet af te kraken.. ik hoop alleen dat je het beste met je shet voor hebt!!

zaira_sak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 21:17

OCH kap ermee ik ken grote mensen 26jaar 1m70 van 65 kg die op hun goedgebouwde shet van 1m07 zitten dus

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:18

zaira_sak schreef:
maar de laatste foto klopt niet als je alleen naar deze foto van dit topic kijkt ben ik dan nog te groot en teg zwaar???

mens gebruik je harses!
hoe oud ben je eigenlijk?

pleaseeee hou op! dat beest stort nog eens in elkaar!!!! dat hij nog voor je wil lopen..! of mishandel je hem zo erg dat ie wel moet? ! Boos!

Sappos

Ik vind je btw ook te zwaar als een grote shet max 40 kilo mag dragen...die shet van jou weegt waarschijnlijk 200 kilo

zaira_sak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 21:18

maar ben ik te zwaar 55kg

Sappos

zaira_sak schreef:
OCH kap ermee ik ken grote mensen 26jaar 1m70 van 65 kg die op hun goedgebouwde shet van 1m07 zitten dus

Die mensen hebben waarschijnlijk net zo weinig hersens als jij !

liefiej

zaira_sak schreef:

geloof je het zelf! Boos! hou op! wat ben jij een egoist zeg!
gebruik je harses zoals ik al zei!

melaniepk

oke het is dus duidelijk hoe liefiej het bedoelde...

maar even voor de ts...

naar aanleiding van al deze reacties mag je toch wel opmaken dat je echt te groot bent voor je ponie... en als je er zelf niet aan twijfelde had je waarschijnlijk deze vraag ook niet gesteld... dus als je echt dol op je ponie bent stop je met rijden en ga je andere leuke dingen doen...
je moet wel eerlijk blijven tegeover jezelf en je ponie...

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:19

Meid, nog 1 keer... je bent te groot en ook te zwaar... en je haalt je pony uit zijn evenwicht omdat je te lang bent..

ImkeTarek

zaira_sak schreef:

op die eerste foto trek je je benen op.. dat is ook duidelijk te zien!
te zwaar zijn is misschien nog niet zozeer het probleem.. het TE GROOT zijn wel! je brengt hem uit evenwicht! waardoor hij slecht/moeilijk gaat lopen om zn evenwicht te bewaren. zo belast hij zn rug en benen teveel!!

zaira_sak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 21:19

ik zal het aan de dierenarts vragen ok

Sappos

Zelfs mijn kat ziet dat je te groot én zwaar bent

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:20

Hihi Nagelbijten / Gniffelen Dit is zo nutteloos... Clown Kind je bent veel te groot, ga op een manege rijden ofzo want als je op dat beesie blijft rijden stort ie nog een keer in. Het beesie wil juist galoperen omdat ie zo beter in balans blijft omdat jij er met je veel te dikke kont opzit. Knipoog

Dit soort kindjes kan ik dus echt niet uitstaan straks ga ik daar nog persoonlijk heen om haar een schop onder d'r hol te geven met d'r gezeik en gezeur, ze ziet toch zelf ook wel dat ze te groot is? Een woord >>Dom, irritant pennykind!<<

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:20

Lieve schat, je bent gewoon te groot; niets aan te doen. Als hier 5 pagina's vol kunnen worden getypt met in iedere post 'je bent te groot voor een shet', dringt het dan nog niet tot je door? Sorry hoor, maar als je alleen maar 1 soort meningen wil horen moet je hier geen topic over openen. Op bokt is iedereen erg gehaait als het gaat om shetlanders + te grote ruiters.

Citaat:

Omdat anderen het doen, betekend niet dat het juist is. Knipoog

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:21

Wow al weer een pagina er bij, gaat hard! Clown Kan hier geen slotje op en zij gebant worden ofzo?

liefiej

zaira_sak schreef:

waarom aan de dierenarts? zijn wij 1000 mensen niet genoeg?!
wat ben jij koppig zeg,
en dat ten koste van je shetje,
en wedden, kom je strx hieraan: ja me DA zei dat ik helemaal niet te lang ben!
ja geloof je het zelf!?!?!?
mail een mod, bel iemand weet ik veel..iedereen zou bevestigen wat wij hier zeggen~!

Sappos

KsVrPy schreef:
Hihi Nagelbijten / Gniffelen Dit is zo nutteloos... Clown Kind je bent veel te groot, ga op een manege rijden ofzo want als je op dat beesie blijft rijden stort ie nog een keer in. Het beesie wil juist galoperen omdat ie zo beter in balans blijft omdat jij er met je veel te dikke kont opzit. Knipoog

Dit soort kindjes kan ik dus echt niet uitstaan straks ga ik daar nog persoonlijk heen om haar een schop onder d'r hol te geven met d'r gezeik en gezeur, ze ziet toch zelf ook wel dat ze te groot is? Een woord >>Dom, irritant pennykind!<<

Mag ik mee Vork

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:22

Misschien is ze niet te groot maar de pony te klein Tong uitsteken

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:22

zaira_sak schreef:

dat heb je al vaker gezegd!
maar het is echt niet dat dierenartsen het beter weten dan veel paardenliefhebbers hoor!! maar je kan het uiteraard vragen! maar wat als hij zegt dat je ook te groot bent? ga je dan naar een andere DA toe om het te vragen?
heb je een foto waar je NAAST je pony staat toevallig? dat vertekend minder dan dat je erop zit.. kunnen we dat ook eens bekijken!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:23

Ach als zaira_sak het vind kunnen ga ik miss ook maar op mijn mini van 1,5 en 91 cm zitten Koe

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:23

Ik heb getemt... heeft geen zin deze 'discusie'

@ TS: Waarom vraag je ( voor de tigste x) of je te groot bent, terwijl je WEET dat je te GROOT en te ZWAAR bent? Terwijl je helemaal geen antwoorden op je vraag wil, je wil horen dat je er nog op kan rijden.... en dat krijg je hier niet te horen. Iedereen begrijpt dat het niet leuk is als je te groot bent geworden voor je shetje, maar doe jezelf en je pony een plezier en stap er niet meer op! Als je graag wil rijden, zoek dan een leuke grote verzorgpony, dan kan je ervaring op doen en lekker rijden. Laat je shetje staan, en ga er idd grondwerk endergelijke mee doen!

Mocht je toch , waar het wel op lijkt, besluiten dat je niet naar de mening van iedereen wil luisteren, vraag er dan ook niet meer na!!!!