Sappos schreef:hahaha nee hoor liefiej vindt je absoluut niet te groot
neej hea
haha , dom kind ( Ts uiteraard
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sappos schreef:hahaha nee hoor liefiej vindt je absoluut niet te groot
haha , dom kind ( Ts uiteraard
) Citaat:zaira_sak schreef:
liefjej ben ik echt niet te groot???
Duidelijk?? Neon schreef:Als die pony niet geschikt is om te laten rijden door kleine kinderen dan heb ik 1 super goede oplossing voor je! laat NIEMAND rijden!!!! Het beest gaat het rijden echt niet missen hoor... die beleeft waarschijnlijk meer plezier eraan als je aan de hand met hem gaat wandelen, vrijheidsdressuur gaat doen, en hem lekker vertroetelt
zaira_sak schreef:ben ik volgens iedereen te groot mijn shet is koppig niks voor kleine kinderen alleen in stap misschien in draf profiteert hij en gaat hij in galop daar houd hij van
zaira_sak schreef:maar de laatste foto klopt niet als je alleen naar deze foto van dit topic kijkt ben ik dan nog te groot en teg zwaar???
zaira_sak schreef:OCH kap ermee ik ken grote mensen 26jaar 1m70 van 65 kg die op hun goedgebouwde shet van 1m07 zitten dus
zaira_sak schreef:OCH kap ermee ik ken grote mensen 26jaar 1m70 van 65 kg die op hun goedgebouwde shet van 1m07 zitten dus
hou op! wat ben jij een egoist zeg!zaira_sak schreef:maar de laatste foto klopt niet als je alleen naar deze foto van dit topic kijkt ben ik dan nog te groot en teg zwaar???
Dit is zo nutteloos...
Kind je bent veel te groot, ga op een manege rijden ofzo want als je op dat beesie blijft rijden stort ie nog een keer in. Het beesie wil juist galoperen omdat ie zo beter in balans blijft omdat jij er met je veel te dikke kont opzit. 
Citaat:OCH kap ermee ik ken grote mensen 26jaar 1m70 van 65 kg die op hun goedgebouwde shet van 1m07 zitten dus
Kan hier geen slotje op en zij gebant worden ofzo? zaira_sak schreef:ik zal het aan de dierenarts vragen ok
KsVrPy schreef:HihiDit is zo nutteloos...
Kind je bent veel te groot, ga op een manege rijden ofzo want als je op dat beesie blijft rijden stort ie nog een keer in. Het beesie wil juist galoperen omdat ie zo beter in balans blijft omdat jij er met je veel te dikke kont opzit.
Dit soort kindjes kan ik dus echt niet uitstaan straks ga ik daar nog persoonlijk heen om haar een schop onder d'r hol te geven met d'r gezeik en gezeur, ze ziet toch zelf ook wel dat ze te groot is? Een woord >>Dom, irritant pennykind!<<
zaira_sak schreef:ik zal het aan de dierenarts vragen ok