western ryden met een shetlander.??.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: western ryden met een shetlander.??.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:20

Tot nu toe heeft de TS die vragen over western rijden of paardrijden met westerntuig nog altijd genegeerd volgens mij. Welk deel van die vragen zou ze nou niet begrijpen Verward

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:24

Denk je met deze reactie antwoord te krijgen ? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:35

Hmm als het niet op de aardige manier gaat... Dan maar op deze manier denk ik dan he? Vork

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:37

Hoezo? het lijkt mij vrij duidelijk als ze die vraag negeerd, waarom zou ze nu wel antwoorden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:40

Omdat het over het algemeen zo is dat als er iemand een vraag stelt dat iemand daarop antwoord. Waarom zou ze niet antwoorden? Ze heeft toch niets te verliezen? Ik ben alleen maar nieuwsgierig naar of ze nu wel of geen western rijd met die shet. Als ze echt western zou rijden dan zou ik dat supertof vinden en als ze alleen maar voor de lol met een westernhoofdstel en zadel rijd dan is dat ook best. Dat is ook hartstikke leuk. Maar ik zou alleen graag willen weten welke van de 2 bovengestelde de TS nou doet. Volgens mij is daar niets mis mee...

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:43

Maar ze antwoord er niet op...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:45

lovertje13 schreef:
Maar ze antwoord er niet op...

Dan wordt de vraag waarom doet ze dat niet, lijkt mij, het is geen ongewone vraag. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:46

Idd Jus! En daarom houd ik ook gewoon vol met mijn vraag Vork

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:52

Ik zou niet weten waarom niet, maar als ze er niet op antwoord, wat heeft het dan voor een zin om vol te houden?? Maarja, je hebt mensen die opgeven en mensen die volhouden, al zie ik het nut hier niet van in.. Maar als je naar haar allereerst post kijkt, staat erin dat ze echt westernrijd...

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:53

zaira_sak schreef:
hallo ik ben hier precies de eneige die western met zn shet rijd, ik ben 1m65 en weeg 53 kg en ben 13jaar en heb een shet (koppig!!) van 1m14 en rijd er western mee (geen wedstrijden eh). nog iemand die western met zn shet rijd laat iets weten........gr zaira

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:57

Er is een gigantisch groot verschil tussen westernrijden en er een westernzadel op gooien, je neusriem eraf halen en je teugels losgooien. Er zijn zat mensen die beweren dat ze western rijden maar stiekem gewoon door 't bos crossen met cowboyhoed. Ik moet eerlijk toegeven dat ik stiekem ook wel benieuwd ben naar wat de TS doet.

Op een onderlinge wedstrijd ben ik 1x een mini tegengekomen die 't heel leuk deed, maar verder niks gezien waarvan ik echt kan zeggen dat 't een westernshet is. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:00

Ik sluit me alweer volledig aan bij Jus. Er zijn een heleboel mensen die echt westernrijden en rijden met westernzadel als 1 ding zien, dat is onjuist. Maar er zijn dus ook mensen die met westernzadel en/of hoofdstel rijden en claimen dat ze westernrijden, terwijl dat dus helemaal niet klopt. Het zijn 2 heel verschillende dingen die ernstig ver van elkaar verwijderd zijn. Dus ik ben nu juist benieuwd of ze daadwerkelijk geoefend is in een bepaald onderdeel van de westernsport of niet.

liindatJee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:02

Miss_Montana
dit heeft geen nud ze wil tog niks er aan doen

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:03

Het heeft echt geen nut nee.. daar ben ik het heel erg mee eens Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:03

Tieneke schreef:
Moderator Yvonniej heeft het al eerder gezegd en ik herhaal het: MSN-taal is hier niet toegestaan. Op Bokt praten we normaal, d.w.z. met je en jij en met shetje in plaats van shetjuuuh oid.

Nu we het toch hebben over opmerkingen die geen nut hebben. Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:05

lovertje13 schreef:
Het heeft echt geen nut nee.. daar ben ik het heel erg mee eens Haha!

Dan heeft het geen nut meer te reageren in haar topic, ik kan haar vraag niet beantwoorden zonder specifiek te weten wat er wordt bedoeld, ik heb ooit 1 shet gezien waarvan ik kan zeggen dat die echt western is beleerd, maar tientallen shetjes die een 'westernzadel' op hun rug hebben incl ruiter met cowboyhoed. Knipoog

PureSG

hahahaha Tong uitsteken volgens mij zijn wij nu aan het discuseren over dingen die geen nut hebben Bloos

Ies_

Ik rijd gewoon engels maar doe afentoe wat onderdelen van western (zit op les Knipoog ) op de manege zijn ook 2 shetlanders die western rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:07

Ook al heeft het mss geen nut, dat neemt mij nog niet het recht af om mijn vragen te stellen. Ik wacht gewoon af op het anwoord van de TS Tong uitsteken

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:08

zaira_sak schreef:
hallo , Huilen ik kom niet aan de grond ik heb nog 30cm dus...en hij mankt nie ofzo dus...en moei u met u eigen zaken dit was de topicvraag niemeer.

30 cm is veel te weinig, je bent gewoon echt te groot, en dat is niet gezond voor je pony. hij is nog maar 4,5, en aangezien er ook shetbloed in zit is hij nog helemaal niet klaar om door een ruiter die zo groot en zwaar is intensief bereden te worden. manken zal hij niet, maar misschien dat de artrose over een jaar of twee/ drie al zichbaar wordt als je pech hebt.

zaira_sak schreef:
ik doe nie kwaad maar honderden mensen zeggen dak te groot ben dat weet ik nu wel al hoor!!!!

als je dat weet, waarom rij je er dan nog op? ik begrijp echt niet dat er mensen op deze manier misbruik maken van een dier voor hun eigen plezier. je pony wordt hier absoluut niet beter van. er zijn heel veel andere leuke dingen die je met hem kunt doen, behalve rijden. mennen, lange lijnen/ teugelen, VD, etc.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:10

Hahaha, oke Tong uitsteken Dat neemt inderdaar je recht niet af nee Tong uitsteken

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:23

Ze wist al uit een van haar vorige topics dat ze te groot was voor die shetlander, zelfs nog zonder foto's erbij. Maar met foto's erbij is het wel duidelijk en die foto's in dat taxatietopic die ze aanhaalde zit volgens mij haar zus erop en dat is nog erger. (Misschien dat ik het fout heb, maar dan zou ik wel graag reactie hebben van de TS, die blijkbaar niet meer reageert.

En ze zegt dus dat ze trail en pleasure rijdt met haar shetlander. Op de een of andere manier heb ik daar een beetje mijn twijfels bij, dus het zou fijn zijn TS als je antwoord op alle vragen die door mensen gesteld zijn, zodat ze ook antwoord kunnen geven op jouw vragen.

liindatJee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 21:18

ja mar je kunt zeggen wat je wilt maar dit is nutteloos

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 21:56

Het is ook nutteloos om hierover door te blijven gaan als de TS niet online is, dankan ze niet eens reageren Tong uitsteken

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 21:57

Maar het moet toch een keer gezegt worden : wat een ontzettend leuke shetlander! Haha!