Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Navanja schreef:help! ik heb een shetlander van 1.05 ongeveer en ze is best wel breed ( en zeheb al een vacht van hier tot tokio. wat voor maat deken leg je er dan op. en ik kan echt niet een goede winter/regen deken voor haar vinden... :S
Navanja schreef:help! ik heb een shetlander van 1.05 ongeveer en ze is best wel breed ( en zeheb al een vacht van hier tot tokio. wat voor maat deken leg je er dan op. en ik kan echt niet een goede winter/regen deken voor haar vinden... :S
texeenmaikey schreef:Als je hem wil bestellen staat er helemaal geen shetmaten bij
Ze beginnen pas bij de 155.
karoliena schreef:Divoza heeft hele mooie BR dekentjes een speciale lijn is er uti voor mini's en shetjes, staat volgens mij neit op de site gewoon even over bellen. Ik dacht dat ze een heel setje hadden alles in dezelfde kleur, staldeken, winterdeken waterdicht en zweetdeken. Voor hele leuke prijzen.

liever helemaal niet natuurlijk.... Want ben nu al een scheiterd geworden.
Zit de helft minder

Lekker handig .. maarja