Wil je hem nog een maatje groter
Grapje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wil je hem nog een maatje groter
Grapje

. Dennis schreef:Ik heb net weer een Horseware Rhino pony Light Weigth turnout deken besteld. Kennissen in Engeland halen hem morgen even op bij de ruitersport zaak en mijn ouders nemen hem volgende week mee naar NL.
Ik heb veel geprobeerd, maar alles schuurt en past gewoon niet mooi (BR, S&K, Premiere, Harry's Horse, Weatherbeeta en weet ik wat ik allemaal gehad heb).
Heb dus volgende week 2 van deze dekens en een 340 grams staldeken van de zelfde 'serie'. Dit, samen met een aantal fleece dekentjes, is mijn hele dekenverzameling voor 3 pony's. Meer dan zat vind ik.
Suzanne F. schreef:Hmm is dat de kleinste maat??
Raar, ik heb nu zelfs een Harry horse die iets te klein is. Ik zal er eens inkijken wat voor maat daarin staat.
Vickelientje schreef:Even een tip; koop geen IR ongevoerde regendeken!!!
Ik heb er laatst een aangeschaft, omdat de bucas (perfect waterdicht) qua pasvorm niet mooi zat. De IR zat qua pasvorm wel goed, maar is hartstikke lek! Mag zich imo dus geen regendeken noemen
Meavey schreef:Wat is een IR?
horsewisper schreef:De onderkant van de deken is nooit echt waterdicht, omdat daar de naden zitten, Als je ook voel is de onderkant handbreedte ong niet gevoerd.![]()