Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
karoliena schreef:Bijna alle desklundigen zullen zeggen dat het maximaal 20 % is, in ieder geval alle deskundigen die ik daar over gesproken heb wel.
AnneXxX schreef:Nou ik ben ong 1,55 en rijd heel soms wel eens op een shet van 0,95 ofzo..
Zit nog iets met me benen boven de knieen.
Maar zou er nooooit egt fanatiek meer mee gaan rijden.
Meestal doe ik als ik ga rijden gewoon beetje klein stukje stappen klein drafje mischien en daar houd het mee op.
2 Jaar terug sprong ik ook nog met dat paardje maar dat vind ik nu egt niet meer kunnen.
Met nog een andere shet van 0,86 heb ik wel heel fanatiek gereden.
Dat was toen voor mij egt zoon geweldige pony maar toen begon ik opeens te groeien.
Echt dat was zoo jammer, maar er op blijven rijden was ook nx.
Jesse(die shet dus) daar kon ik gewoon over haar ijgen hoogte heenspringen en we maakten met nog een vriendin gewoon hele dagtochten en dan zetten we snachts ergens een tentje op.
Dat was echt een sportshetje , wat ik er zelf van heb gemaakt want ik heb haar ong vanaf haar 3e maar daarvoor werd er gewoon helemaal nx mee gedaan.
Nadinne_kees schreef:heb je het over kees? dat kees een peesblessure heeft gehad?
superwoman schreef:Nadinne_kees schreef:heb je het over kees? dat kees een peesblessure heeft gehad?
Nee, over nadenken. Sommige dingen zijn gewoon logisch en kan je zelf wel bedenken....
liz_wouwsie schreef:mensen jullie banketstaaf maar wat geloof ik want een shet kan 3 keer zijn eigen gewicht trekken en dragen!! dus ja banketstaaf maar verder......
http://img247.imageshack.us/img247/1632/2005035to3.jpg *
liz_wouwsie schreef:mensen jullie banketstaaf maar wat geloof ik want een shet kan 3 keer zijn eigen gewicht trekken en dragen!! dus ja banketstaaf maar verder......
karoliena schreef:liz_wouwsie schreef:mensen jullie banketstaaf maar wat geloof ik want een shet kan 3 keer zijn eigen gewicht trekken en dragen!! dus ja banketstaaf maar verder......
Sorry maar dat is echt ziek hoor
Nassie schreef:Ik heb niet alles door gelezen
Ik krijg heel vaak te horen van boeren als ik aan het wandelen ben met mijn shet: "Waarom ga je er niet op zitten?"
Als ik dan zeg: "Nee joh! ben veels te zwaar" Dan verklaren ze je echt voor gek..
Ik heb wel in een blad (Zou ff zo snel niet weten welke) dat shetlanders 2keer hun eigen gewicht kunnen dragen..
Wat nou het preciese gewicht is om op een shetlander te rijden blijft tot nu toe altijd nog een raadsel..
Iedereen heeft zijn eigen mening hier over