Maris, hahaha ik vrees er voor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
of reken ik heel gek?
ahhh spannend
ilse_89 schreef:Oh echt. Was me vorig jaar ook helemaal niet opgevallen dat er 3 ringen waren haha. Wel fijn! Hopelijk haal ik het dan allemaal op tijd om alles zelf voor te kunnen brengen.
Als Ring C optijd begint haal ik net mijn beide veulens zelf te doen. Anders heb ik iemand nodig die appie voor brengt. Gelukkig kent die wel het perfect stil staan en hals strekken. linda2008 schreef:hahaha toch vind ik het wel grappig... Iedereen kan goed met elkaar, maar als we bij elkaar in de ring staan worden we ineens bloednerveus
![]()
Ilse, volgens mij sta ik met mijn dikke drilpudding bij jouw strak afgetrainde merrie in de ring...Pff *zenuwen*
En bij Rowan, Annelies, Sebastopol... en ga zo maar door... ** HELP **
nu zijn we benieuwd wie je op het oog hebt...
Ze zijn echt beide nog véél te dik en dus nog altijd twijfel of ik de ergste merrie wel mee moet nemen
Aan de ene kant vind ik het gewoon leuk om haar ook mee te nemen en hecht ik zelf niet vreselijk veel waarde aan de premie. Aan de andere kant zou ik het zonde vinden om met een veel te dikke merrie aan te komen, moet je dan wel mee willen doen aan een keuring als ze niet in de juiste conditie zijn? ik wil ook geen flater slaan met haar, dat zou niet eerlijk zijn tegenover haar...