Is er animo voor een nieuw shetlander merk?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Re: Is er animo voor een nieuw shetlander merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 12:54

Aparte vormen voor dekjes vind ik persoonlijk een beetje penny :') Maar dat is gewoon een kwestie van smaak

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 12:59

guusje_h schreef:
Aparte vormen voor dekjes vind ik persoonlijk een beetje penny :') Maar dat is gewoon een kwestie van smaak

Hetzelfde :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 13:01

Fearlien schreef:
guusje_h schreef:

Hetzelfde :j

Ja maar daarom :') daarom wil ik het omdat het gewoon mega penny is :')

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 13:02

mvdbijl schreef:
Persoonlijk vind ik belangrijk dat de spullen kwalitatief goed zijn en er niet kinderachtig uit zien. Het neigt allemaal al gauw naar zoetsappige dingen voor ze kleine pony maar daar zit ik persoonlijk niet op te wachten als volwassenen.

Het is zeker niet de bedoeling dat het kinderachtig word, misschien dat er 1 of twee dekjes komen voor kinderen maar daar houd het dan ook mee op.

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 16:31

Wanneer ga je precies beginnen met spulletjes maken?? Ben wel echt heel erg benieuwd!! En maak je dan ook een eigen website waar we kunnen bestellen? :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 17:13

[***] schreef:
Ik heb nog nooit een shet gezien die zichzelf aantikt of bang is voor geluid

Dan nodig ik je bij deze uit voor onze muppet, die je duidelijk hoort tikken
oomens schreef:
Hoe kan een shet überhaupt zichzelf aantikken? Shetten zijn toch van die wandelende buikjes op korte pootjes, waarbij de buik zo groot is en/of de pootjes zo kort dat het arme beestje zich wel heel raar moet opvouwen willen de achterhoeven een beetje bij de voorhoeven in de buurt komen?

voorbenen tegen elkaar ;)

kaylee schreef:
Ik ga zo verder met de springschoenen. Ik merk zelf ook dat er vrij weinig te vinden valt. Mijn pony heeft maat 118 van deken , ik kan het nergens vinden , behalve van premiere en bij Nika , Ik weet niet hoe nika valt dus ik durf niet zo goed te bestellen. Misschien komen er ooit nog wel winterdekens , maar eerst maar eens rustig aan opstarten.

vallen echt top :j

Enne, ik ben ook gek op leuke kleurtjes , en dat mis ik echt bij de andere shops
de 3-1 zijn maar in beperkte kleuren

uitrijdeken voor mennen, laat ik al op maat maken, puur omdat het bijna niet te krijgen is
menshort, idem, alleen die saaie oudbollige rotdingen

en penny, graag zelfs! mijn dochter van 4 vind het allemaal prachtig!
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 01-05-15 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Puckbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 17:17

Longeersingels!

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 18:41

lexie2010 schreef:
Wanneer ga je precies beginnen met spulletjes maken?? Ben wel echt heel erg benieuwd!! En maak je dan ook een eigen website waar we kunnen bestellen? :D

het is de bedoeling dat alles klaar is in september en dan op de boktmarkt en marktplaats verschijnt.
Kan ook wat eerder zijn, ligt er aan hoe alles loopt.
Eerst wilde ik er ook een facebookpagina voor maken maar blijkbaar heb je hier ook al kvk voor nodig.
Dit geld ook voor een website. Eerst kijken of alles loopt en dan kan ik me altijd nog inschrijven bij de kvk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:26

lexie2010 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Het enige wat ik ECHT nergens kan vinden zijn volledig leren peesbeschermers of peesjes die goed ademen. Je vindt alleen maar die verstikkende neoprenen dingen. In maat shet dan, heb elke webshop wel gehad geloof ik.

Zag dit topic toevallig, maar bij http://www.shetlandershop.nl hebben ze wel leren peesjes. Wel een leuk idee om zelf dingen te gaan maken. Ben benieuwd! Hou dit even in de gaten :D

Die pasvorm is echt super slecht. :n Ziet er vanaf het plaatje al niet uit.

Deveneyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:36

Ik zou het gewoon super tof vinden als er meer dingen op de markt komen waarvan ik denk, pff was dat er maar in maat shetland.. Meer keuze voor onze mini's.

Danique_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:55

Dat zou echt leuk zijn inderdaad :))

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:56

Een nieuw shetlandermerk: leuk!
Graag wat betaalbaarder dan wat er nu op de markt is.
Ik betaal me met een dubbelspan scheel aan de spullen. Ik vind persoonlijk ook MHS bespottelijk duur met alle kosten die er nog bij komen.
Ben benieuwd, TS!

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:47

lig, maar bij http://www.shetlandershop.nl hebben ze wel leren peesjes. Wel een leuk idee om zelf dingen te gaan maken. Ben benieuwd! Hou dit even in de gaten :D[/quote]
Die pasvorm is echt super slecht. :n Ziet er vanaf het plaatje al niet uit.[/quote]

Daar ben ik t niet mee eens.. want ik heb deze. Ze doen hun werk goed en passen prima. Maar dat is naturlijk persoonlijk ;)

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:48

kaylee schreef:
lexie2010 schreef:

het is de bedoeling dat alles klaar is in september en dan op de boktmarkt en marktplaats verschijnt.
Kan ook wat eerder zijn, ligt er aan hoe alles loopt.
Eerst wilde ik er ook een facebookpagina voor maken maar blijkbaar heb je hier ook al kvk voor nodig.
Dit geld ook voor een website. Eerst kijken of alles loopt en dan kan ik me altijd nog inschrijven bij de kvk.

Ben heel benieuwd! Leuk! *\o/*

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:52

_Teddybeer_x schreef:
Ik zou het gewoon super tof vinden als er meer dingen op de markt komen waarvan ik denk, pff was dat er maar in maat shetland.. Meer keuze voor onze mini's.

Ben benieuwd wat jij allemaal mist? Ik mis bv echt leuke sjabrakken voor shetjes in toffe kleuren of motiefjes. Verder kan ik best veel vinden eigelijk

Stiperdestip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 09:12

lexie2010 schreef:
_Teddybeer_x schreef:

Ben benieuwd wat jij allemaal mist? Ik mis bv echt leuke sjabrakken voor shetjes in toffe kleuren of motiefjes. Verder kan ik best veel vinden eigelijk

Ik haak hier ook even op in! :D

Ik mis nog wel eens de leuke patroontjes. Halsters zijn voor mijn mini lastig te vinden in leuke patroontjes. Ze heeft echt een fijn gebouwd hoofdje, dus maat shetlander is te groot. Automatisch kom je dan al in de veulen maten. Enkel kan ik hier niet heel vaak wat leuks vinden. Af en toe zie je een echt klein shetlander halstertje met een leuk iets, ik zie ze alleen weinig. Dit zou ik dan nog wel leuk vinden om wat meer keuze te hebben.

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 10:50

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 11:51

shetlandershop heeft inderdaad best veel halster in mini maat, heb dr zelf ook 1 en ben er zeer tevreden mee.
En die dekjes zijn ook leuk, had ik nog niet gezien, vind ze wel redelijk aan de prijs.

Ben nog bezig met wat ontwerpen aanpassen, heb inmiddels ook een dekje in een aparte vorm bedacht @ BeSen :) .

Ik ga van de week even naar de kateris in Barneveld. misschien dat ze daar fiberfill hebben. Op de stoffenmarkt in wageningen heb ik het niet gezien.

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 13:30

Hebben jullie misschien nog ideeën voor de naam van het merk?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:14

Wil je er iets in verwerken? Bijv. een bepaalde beginletter, naam van je eigen knollie, eigen naam? Zie trouwens net dat je heel dichtbij woont, grappig! *\o/*

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:27

kaylee schreef:
shetlandershop heeft inderdaad best veel halster in mini maat, heb dr zelf ook 1 en ben er zeer tevreden mee.
En die dekjes zijn ook leuk, had ik nog niet gezien, vind ze wel redelijk aan de prijs.

Ben nog bezig met wat ontwerpen aanpassen, heb inmiddels ook een dekje in een aparte vorm bedacht @ BeSen :) .

Ik ga van de week even naar de kateris in Barneveld. misschien dat ze daar fiberfill hebben. Op de stoffenmarkt in wageningen heb ik het niet gezien.

Ja, die dekjes zijn echt best wel aan de prijs. Maar zoals t eruit ziet is het ook goede kwaliteit en mooi gemaakt. Daarvoor betaal je gewoon.. Dat is helaas.... shetlander maat is even duur als paardenmaten. Ik denk als je echt iets leuks en aparts ontwerpt dat mensen er ook voor willen betalen. Altahs, ikke wel! :D (wel ff sparen dan...)
Laatst bijgewerkt door lexie2010 op 04-05-15 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 16:28

Ja zie het je woont niet ver weg bij mij vandaan zo'n half uurtje. Hoef er niet zo veel in te verwerken, m'n vorige pony hete goldy (golden diva) ,zei is overleden, als haar naam erin verwerkt kan worden zou dat leuk zijn.

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:29

Tis moeilijk om een pakkende en goede merknaam te bedenken.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:38

Leuk idee. Ik ga het in de gaten houden. :)

Misschien is het een idee om ook tuigonderleggers en mendekentjes te gaan maken?

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 16:56

_Cowgirl schreef:
Leuk idee. Ik ga het in de gaten houden. :)

Misschien is het een idee om ook tuigonderleggers en mendekentjes te gaan maken?

ook die liggen zeker in de planning! :)