Maar dat is gewoon een kwestie van smaak Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar dat is gewoon een kwestie van smaak mvdbijl schreef:Persoonlijk vind ik belangrijk dat de spullen kwalitatief goed zijn en er niet kinderachtig uit zien. Het neigt allemaal al gauw naar zoetsappige dingen voor ze kleine pony maar daar zit ik persoonlijk niet op te wachten als volwassenen.
[***] schreef:Ik heb nog nooit een shet gezien die zichzelf aantikt of bang is voor geluid
oomens schreef:Hoe kan een shet überhaupt zichzelf aantikken? Shetten zijn toch van die wandelende buikjes op korte pootjes, waarbij de buik zo groot is en/of de pootjes zo kort dat het arme beestje zich wel heel raar moet opvouwen willen de achterhoeven een beetje bij de voorhoeven in de buurt komen?

kaylee schreef:Ik ga zo verder met de springschoenen. Ik merk zelf ook dat er vrij weinig te vinden valt. Mijn pony heeft maat 118 van deken , ik kan het nergens vinden , behalve van premiere en bij Nika , Ik weet niet hoe nika valt dus ik durf niet zo goed te bestellen. Misschien komen er ooit nog wel winterdekens , maar eerst maar eens rustig aan opstarten.

lexie2010 schreef:Wanneer ga je precies beginnen met spulletjes maken?? Ben wel echt heel erg benieuwd!! En maak je dan ook een eigen website waar we kunnen bestellen?
lexie2010 schreef:MarlindeRooz schreef:Het enige wat ik ECHT nergens kan vinden zijn volledig leren peesbeschermers of peesjes die goed ademen. Je vindt alleen maar die verstikkende neoprenen dingen. In maat shet dan, heb elke webshop wel gehad geloof ik.
Zag dit topic toevallig, maar bij http://www.shetlandershop.nl hebben ze wel leren peesjes. Wel een leuk idee om zelf dingen te gaan maken. Ben benieuwd! Hou dit even in de gaten
Ziet er vanaf het plaatje al niet uit.
[/quote]
Ziet er vanaf het plaatje al niet uit.[/quote]
kaylee schreef:lexie2010 schreef:Wanneer ga je precies beginnen met spulletjes maken?? Ben wel echt heel erg benieuwd!! En maak je dan ook een eigen website waar we kunnen bestellen?
het is de bedoeling dat alles klaar is in september en dan op de boktmarkt en marktplaats verschijnt.
Kan ook wat eerder zijn, ligt er aan hoe alles loopt.
Eerst wilde ik er ook een facebookpagina voor maken maar blijkbaar heb je hier ook al kvk voor nodig.
Dit geld ook voor een website. Eerst kijken of alles loopt en dan kan ik me altijd nog inschrijven bij de kvk.
_Teddybeer_x schreef:Ik zou het gewoon super tof vinden als er meer dingen op de markt komen waarvan ik denk, pff was dat er maar in maat shetland.. Meer keuze voor onze mini's.
lexie2010 schreef:_Teddybeer_x schreef:Ik zou het gewoon super tof vinden als er meer dingen op de markt komen waarvan ik denk, pff was dat er maar in maat shetland.. Meer keuze voor onze mini's.
Ben benieuwd wat jij allemaal mist? Ik mis bv echt leuke sjabrakken voor shetjes in toffe kleuren of motiefjes. Verder kan ik best veel vinden eigelijk

.
kaylee schreef:shetlandershop heeft inderdaad best veel halster in mini maat, heb dr zelf ook 1 en ben er zeer tevreden mee.
En die dekjes zijn ook leuk, had ik nog niet gezien, vind ze wel redelijk aan de prijs.
Ben nog bezig met wat ontwerpen aanpassen, heb inmiddels ook een dekje in een aparte vorm bedacht @ BeSen.
Ik ga van de week even naar de kateris in Barneveld. misschien dat ze daar fiberfill hebben. Op de stoffenmarkt in wageningen heb ik het niet gezien.
(wel ff sparen dan...)