Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar kom waarschijnlijk wel kijken!
)

Denk dat ik wat keuzes moet gaan maken anders wordt t een duur dagje! 
_Kimo_ schreef:Wat leuk zeg!! Was al een tijd op zoek naar een wedstrijdje waar ik aan mee kan doen met m'n shet. Ik rij er niet op, en heb helaas ook geen karretje dus had de hoop al een beetje opgegeven.. Tot ik dit topic tegen kwam! Als ik het goed had gelezen mag elke pony mee doen toch? Met en zonder papier, als je wel of geen lid bent zolang hij/zij maar onder de 1,06m is toch?
nr 1/4/7 en 11 lijken me erg leuk om aan mee te doen! Theater klasse lijkt me ook erg leuk! Maar ben bang dat ik dan met m'n 25 jaar een beetje voor l*l loop tussen alle 5/6 jarige meisjes...
gewoon omdat t kan en mag

Haha ja dat is zeker waar! Daarom lijkt t me ook zo leuk om uberhaubt met een paar dingen mee te doen. Even weer wat anders dan anders! Oei dan moet ik nog even gaan zoeken of ik toevallig nog een witte rijbroek heb liggen ofzo.. 
Hou ik het wel bij een nette broek + blousje oid
testebeest schreef:Ow wat leuk, mag een hengst (en ruin)zonder papier ook mee doen? Heb nog even om te kijken of ik die dag kan![]()
Mijn oudste zal wel verkleed willen hihi scheelt zijn outfit heb ik al![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-O6NLSFK3.jpg

haha 
Maar gelukkig hoeft dat niet!
(rubriek 9).

DIe van mij zijn 89cm dus de hoogte zit wel goed
(maar denk dat ik mil niet inschrijf weet niet hoe hij zich gaat ontwikkelen)

Spannend! 
Zowel over het zeil, als gewoon een rondje draven, en over de hindernis was helemaal een drama.. Hij wordt echt pissig!! En heb echt geen idee hoe ik dat op kan lossen..
word alleen wel een duur grapje met die 15 euro per onderdeel, maar heb het er voorover!