Mini's with Spirit show 2013

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:39

Ik vond het echt een erg leuke en goed georganisseerde show! De datum voor volgend jaar staat ondertussen al genoteerd.
Dat van die speaker was volgens mij enkel maar bij ring B, daar hoorde ik het ook niet altijd even goed terwijl ik bij A wel alles goed hoorde. :P

Wat de liberty betreft, ofwel lag het aan mij ik weet het niet maar ik vond de tijd dat de paardjes hadden erg kort. Zo heb ik altijd dat mijn paardjes eerst eens goed doorgalloperen om daarna goed hun draf te laten zien, en dat komt altijd goed uit maar nu net wanneer ze wou gaan draven was de tijd al op. :P
Maar ik snap nu ook dat je niet ieder paardje erg veel tijd kunt gaan geven aangezien het er een groot aantal waren en er zo wel veel tij tekort zou komen.

Ik kan nu wel op mijn kop gaan slaan dat ik niet gevraagd heb of de beoordelingen van de jury te bezichtigen/verkrijgen waren. :roll: Ik had graag geweten wat ze van mn paardje vonden.

marschwood

Re: Mini's with Spirit show 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:28

ik zou ook graag het juryrapport van onze deelnemende paardjes willen hebben.Hoe is dat te regelen?

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:30

Na afloop was ik gaan vragen of je een soort van beoordeling kon krijgen met je punten om te kunnen weten op welke onderdelen je punten verloren hebt en dus nog op moet verbeteren. Hiervoor moest ik eventjes een mailtje sturen, en dan kreeg in de punten terug opgemaild. Ben wel erg benieuwd naar mijn punten, aangezien mijn merrietje in de liberty na afloop van de muziek echt onmiddellijk in volle galop naar me toe gelopen kwam en recht voor mn neus kwam stilstaan. Had stiekem wel op een prijsje gehoopt dan :(

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 00:10

Ben ook wel heel benieuwd naar het rapport van Nelson van de liberty, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben wat hij op de andere onderdelen gescoord heeft.

Persoonlijk vind ik het geen liberty als het paardje wel de staart erop heeft en rondrent en als de muziek stopt gewoon in de hoek gaat staan en zich laat pakken. Juist die samenwerking tussen mens en paard is zo leuk om te zien. Voor Nels is het niets anders dan los longeren. Zou hem wel gek kunnen maken als ik hem een paar keer de hoek injaag en afsnijd en daarna laat "ontsnappen" maar die paarden zijn niet heet los in de baan, voor de wagen des te meer :oo Afgelopen NMPRS show was hij trouwens 2e van de 30 :') en de show ervoor 1e van de 13 en mijn andere pony 2e van de 13.

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 06:33

Even mailtje sturen met naam en nummer van paardje, en voor welke reeks je graag de punten wil weten. Dan proberen we zo snel mogelijk te antwoorden!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 07:40

Naja ik ben dus zo eentje waar het niet hard genoeg bij kon gaan :P ik wist totaal niet wat de bedoeling was en zag vooral veel paardjes rondcrossen dus dacht dat zal wel de bedoeling zijn zo gek mogelijk :P Naja hebben we weer wat geleerd voor volgend jaar :P

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 07:52

Tja het blijft jury sport en de ene keer val je in de prijzen en de andere keer niet. Zo heb ik met chakira eens meegedaan en ze liet zich totaal niet zien. Terwijl ze nu regelmatig weer een mooie spectaculaire draf laat zien met een beetje opjutten. Als ik eerlijk ben is zij de mooiste in beweging van mijn paardjes tot nu toe. Afgezien van de veulens, want dat is nog even afwachten. :P

Het belangrijkste met de shows is, dat je plezier hebt en je paardje ook.

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:37

Ik heb gisteren ook gemaild voor de resultaten. Vooral voor Mitchell want daar was ik niet zo blij mee, of kon ik alleszins niet zo goed aan uit. En zeker omdat achteraf veel mensen me aangesproken hebben met de vraag waarom hij zo geplaatst werd omdat ze het zelf niet snapten.
Maar het is en blijft idd een jurysport, de smaak van de jury telt. Net zoals dat het ook een momentopname is van enkele minuten.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:36

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:54

Jep! Idd hele mooie vangst Sabine! :D

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 12:07

Dat is inderdaad een prachtige catch! Daar zou je enorm mee gescoord moeten hebben!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 14:05

Kijk showen deed ie niet en hij liet maar weinig draf zien. Probbeer m af te snijden zodat ie afremt maar galop was favoriet :=

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 14:59

Precies sabine. Volgende keer gewoon nog een keer.
Het blijft een leuk onderdeel. Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Blijkbaar wel een heel erg populaire hahaha 50 inschrijvingen voor deze klasse. Ik zou er zelf moeilijk uit kunnen komen wie er zou gaan winnen. hahaha 50 is veel om te onthouden.

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 06:21

wendyodinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 07:20

ik heb ook mee gedaan en ben 1ste geworden bij het springen :)
super leuk gedaan !

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 18:16