LoveBaileys schreef:Maar de paardjes op haar site zien er wel goed uit?
Je hebt ook gezien dat alle foto's van een andere omgeving zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aryana schreef:@Bassenqua,
€ 400,- voor een miniatuur paardje is toch geen geld? ik zie het grootte geld niet hoor. Als ts beter voor het paardje had gezorgd dan had ze er veel meer voor kunnen vragen, dus dat ze het voor het geld doet zie ik dus niet zo, ze moet er alleen maar geld op inleveren.
jolandje schreef:Aryana schreef:@Bassenqua,
€ 400,- voor een miniatuur paardje is toch geen geld? ik zie het grootte geld niet hoor. Als ts beter voor het paardje had gezorgd dan had ze er veel meer voor kunnen vragen, dus dat ze het voor het geld doet zie ik dus niet zo, ze moet er alleen maar geld op inleveren.
dát is dus wat ik niet snap, het zal haar niks opleverenáls ze wil handelen, en áls ze er geld mee wil verdienen, moet ze zorgen dat alle dieren het goed hebben
Aryana schreef:Sweetgirl1 schreef:400 euro voor een verwaarloosd paardje is wel veel,
Miniatuur paardjes zijn niet goedkoop en ja als er veel geld tegenaan gegooid moest worden om het dier op te knappen dan is het misschien een ander verhaal, maar denk dat dat nog wel meevalt ten aanzien van het paardje iris.
RosiePosie schreef:IN dit hele verhaal is er maar 1 punt dat ik niet begrijp. Als die paardjes alleen handelswaar zijn voor Gea, waarom verwaarloost ze ze dan? Ze zal ze waarschijnlijk met verlies moeten verkopen.
Aryana schreef:@Sweetgirl1
Heel veel geld in Iris gestoken of wat ze eventueel voor andere paardjes heeft betaald?
Een hoefsmid, wormenkuur, ontluizingsmiddel kost toch geen honderden euro's?
Ik neem aan dat ts het paardje zelf toen ter tijd niet voor onder de € 400,- heeft gekocht, dus over welke winst hebben we het hier?
Aryana schreef:Ok, kijk ik wil de boel niet baggetaliseren maar paardenmensen kunnen de boel nog wel eens heel erg overdrijven. Ik begrijp dat Iris meer zorg nodig heeft gehad dan enkel een hoefbekapping en ontworming dat is me nu wel duidelijk.
Ymor schreef:Aryana schreef:Ok, kijk ik wil de boel niet baggetaliseren maar paardenmensen kunnen de boel nog wel eens heel erg overdrijven. Ik begrijp dat Iris meer zorg nodig heeft gehad dan enkel een hoefbekapping en ontworming dat is me nu wel duidelijk.
Serieus heb je nu dan nog steeds niet door dat wat die vrouw doet gewoon niet goed is voor haar paardjes? Wie ben jij? Heb je soms aandelen of ben je haar beste vriendin ofzo?
Aryana schreef:Ok, kijk ik wil de boel niet baggetaliseren maar paardenmensen kunnen de boel nog wel eens heel erg overdrijven. Ik begrijp dat Iris meer zorg nodig heeft gehad dan enkel een hoefbekapping en ontworming dat is me nu wel duidelijk.
Elco schreef:Aryana schreef:Ok, kijk ik wil de boel niet baggetaliseren maar paardenmensen kunnen de boel nog wel eens heel erg overdrijven. Ik begrijp dat Iris meer zorg nodig heeft gehad dan enkel een hoefbekapping en ontworming dat is me nu wel duidelijk.
Ik snap jou echt niet dat je haar maar blijft verdedigen..Ben je familie of bevriend met deze persoon.?
Begin me echt te irriteren aan je, sorry dat ik het zeg.