2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 10:47

LoveBaileys schreef:
Maar de paardjes op haar site zien er wel goed uit?

Je hebt ook gezien dat alle foto's van een andere omgeving zijn ;) dus waarschijnlijk niet eens haar eigen foto's

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 10:52

@Bassenqua,

€ 400,- voor een miniatuur paardje is toch geen geld? ik zie het grootte geld niet hoor. Als ts beter voor het paardje had gezorgd dan had ze er veel meer voor kunnen vragen, dus dat ze het voor het geld doet zie ik dus niet zo, ze moet er alleen maar geld op inleveren.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 10:56

Aryana schreef:
@Bassenqua,

€ 400,- voor een miniatuur paardje is toch geen geld? ik zie het grootte geld niet hoor. Als ts beter voor het paardje had gezorgd dan had ze er veel meer voor kunnen vragen, dus dat ze het voor het geld doet zie ik dus niet zo, ze moet er alleen maar geld op inleveren.

dát is dus wat ik niet snap, het zal haar niks opleveren :? áls ze wil handelen, en áls ze er geld mee wil verdienen, moet ze zorgen dat alle dieren het goed hebben

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:00

Ik heb ook het verhaal van Iris gevolgd en Hadaya is van een paar jaartjes terug, maar gewoon terug te vinden hier op bokt.
Het is dat Bassenqua zo fel reageerde in dit topic en toen viel bij mij het kwartje.

Op de website van TS staat geen adres, dus ik heb dan zo het idee dat onverwacht bezoek niet gewenst is.
Vreemd, als je in paarden/pony's handelt. Maar goed.

Ik denk dat TS er niet slim aan heeft gedaan een topic te openen als er hier op bokt zoveel klanten zijn, die nóg bezig zijn de pony's op te knappen.
Niet meer reageren lijkt me wel slim, helemaal wegblijven van bokt of een ander forum het slimst.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:01

400 euro voor een verwaarloosd paardje is wel veel,

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:06

jolandje schreef:
Aryana schreef:
@Bassenqua,

dát is dus wat ik niet snap, het zal haar niks opleveren :? áls ze wil handelen, en áls ze er geld mee wil verdienen, moet ze zorgen dat alle dieren het goed hebben

Precies, het lijkt me meer een uit de hand gelopen hobby die ze niet goed aan kan.

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:09

Sweetgirl1 schreef:

Miniatuur paardjes zijn niet goedkoop en ja als er veel geld tegenaan gegooid moest worden om het dier op te knappen dan is het misschien een ander verhaal, maar denk dat dat nog wel meevalt ten aanzien van het paardje iris.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:11

Aryana schreef:
Sweetgirl1 schreef:

Miniatuur paardjes zijn niet goedkoop en ja als er veel geld tegenaan gegooid moest worden om het dier op te knappen dan is het misschien een ander verhaal, maar denk dat dat nog wel meevalt ten aanzien van het paardje iris.

Volgends mij heeft bassenqa net verteld dat ze er al heelveel geld in heeft gestoken.

Mja 400 vind ik een behoorlijke winst als je niks aan de verzorging doet :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:11

Aryana voor een verwaarloosd paardje zoals Iris was zou k geen eens 400 euro neerleggen. is te veel moet je kijken hoe dat arme diertje er uit zag. dan is 200 al veel

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:16

RosiePosie schreef:
IN dit hele verhaal is er maar 1 punt dat ik niet begrijp. Als die paardjes alleen handelswaar zijn voor Gea, waarom verwaarloost ze ze dan? Ze zal ze waarschijnlijk met verlies moeten verkopen.

Dat heeft ze ook gedaan , .. maarja wat wil je als er druk achter zit vanuit de DB.

En weer draait Gea om Benthe heen.... daar is geen excuus voor te vinden of toch nog wel ?

stalbluemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:17

100,00 voor zo;n paardje is al veel te veel, ze zou blij moeten zijn dat iemand zo'n paardje willen redden!!!

Sweetgirl1

Re: 2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:22

Bassenqua en Happinez hebben meer geld er aan uit gegeven dan dat ze waard zijn ( als je ze dan koopt bij dit gruwelijke mens of een echte fokker )

Gelukkig hebben Iris en Benthe een goed baasje en worden t pracht paardjes

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:26

@Sweetgirl1

Heel veel geld in Iris gestoken of wat ze eventueel voor andere paardjes heeft betaald?

Een hoefsmid, wormenkuur, ontluizingsmiddel kost toch geen honderden euro's?

Ik neem aan dat ts het paardje zelf toen ter tijd niet voor onder de € 400,- heeft gekocht, dus over welke winst hebben we het hier?

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:27

Ik hoef geen veren in mijn kont, ook Esther niet het enige wat heel fijn zou zijn is dat Gea inziet dat ze fout zat/zit , en zichzelf eens goed na gaat .. en of stopt met dit gerommel of wel de juiste verzorging en daarbij behorende kosten op zich neemt.
Je verantwoording nemen voor het geen waarvoor je kiest, een levend wezen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:29

Aryana schreef:
@Sweetgirl1

Heel veel geld in Iris gestoken of wat ze eventueel voor andere paardjes heeft betaald?

Een hoefsmid, wormenkuur, ontluizingsmiddel kost toch geen honderden euro's?

Ik neem aan dat ts het paardje zelf toen ter tijd niet voor onder de € 400,- heeft gekocht, dus over welke winst hebben we het hier?

Hoefsmid kwam elke 2 weken. Wormen nog steeds niet onder controle, veulen wat een hoog risico gaf aangezien Iris nog geen 2 was.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:30

Nou wat denk je van de zorgen er omheen Aryana? dat is ook geen kattenpis geweest hoor, en dan was Iris nog wel drachtig en dat veulen had/heeft ook van alles wat niet goed was aan dat kleine beestje

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:34

Ik kocht dit paard voor 200,- ze hadden dit beestje eigenlijk gratis moeten geven,zegt iedereen.
Ze was zowat half dood,er zat geen leven meer in.Niemand had gedacht dat ze het zou overleven,maar het is een prachtpaard geworden.
Afbeelding
Ik begrijp nog steeds niet dat mensen het zover kunnen laten komen.
En er dan ook nog bij zeggen:we hebben er álles aan gedaan!

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:36

Ok, kijk ik wil de boel niet baggetaliseren maar paardenmensen kunnen de boel nog wel eens heel erg overdrijven. Ik begrijp dat Iris meer zorg nodig heeft gehad dan enkel een hoefbekapping en ontworming dat is me nu wel duidelijk.

Dorien1

Re: 2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:38

Ik wil me helemaal niet moeien hier maar 1 ding staat vast...je verkoopt zo geen paard in zo'n conditie.... goedkoop of niet...het is not done. Wat ervan juist is of niet laat ik in het midden. Maar de conditie bij verkoop verteld wel al iets.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:39

Aryana schreef:
Ok, kijk ik wil de boel niet baggetaliseren maar paardenmensen kunnen de boel nog wel eens heel erg overdrijven. Ik begrijp dat Iris meer zorg nodig heeft gehad dan enkel een hoefbekapping en ontworming dat is me nu wel duidelijk.

Serieus heb je nu dan nog steeds niet door dat wat die vrouw doet gewoon niet goed is voor haar paardjes? Wie ben jij? Heb je soms aandelen of ben je haar beste vriendin ofzo?

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:48

Ymor schreef:
Aryana schreef:

Serieus heb je nu dan nog steeds niet door dat wat die vrouw doet gewoon niet goed is voor haar paardjes? Wie ben jij? Heb je soms aandelen of ben je haar beste vriendin ofzo?

Ik begrijp wel dat het paardje niet in goede staat was, maar of er kwade opzet is, of dat ts het voor het geld zou doen dat geloof ik niet.

Smee__

Dit is nou echt struisvogelpolitiek en imo doet Aryana er net zo hard aan mee.

Dat de DB er is geweest en sancties heeft opgelegd, dat haar DA alles door moet geven aan de DB, de toestand waarin Iris en Benthe in verkeerden en de verhalen van Bassenqua en Happinez etc, dat zegt toch allemaal genoeg? :?

Elco

Aryana schreef:

Ik snap jou echt niet dat je haar maar blijft verdedigen..Ben je familie of bevriend met deze persoon.?
Begin me echt te irriteren aan je, sorry dat ik het zeg. :7

tomnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:51

1 ding is zeker de hengsten die er nu staan zijn niet goedkoop geweest en de foto's zijn niet van bij haar op de site.dat wilde ik alleen even zeggen.vind het jammer dat die beestjes er nu misschien anders bij staan

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:53

Elco schreef:
Aryana schreef:

Ik snap jou echt niet dat je haar maar blijft verdedigen..Ben je familie of bevriend met deze persoon.?
Begin me echt te irriteren aan je, sorry dat ik het zeg. :7

Nou irriteer je maar kostelijk dat is niet mijn probleem. En nee ik ken haar niet, maar neem niet alles maar aan wat op het internet wordt gezet dan zou ik het zelf moeten zien.