Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fennadev schreef:het is maar wat je geluk noemt, ik word hier helemaal afgezeikt omdat mijn ouders mijn pony niet lieten inenten, gebitscontroles, hij staat alleen enz.
ik wil er zelf best wat aan veranderen, maar dan moet ik toch echt eerst geld gaan verdienen.
LoveSchleich schreef:ik heb die advertentie terug gevonden van de paarden tandarts:
http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... &fta_ind=1
Hier staat toch echt dat gebitscontrole gratis is..
Fennadev schreef:het is maar wat je geluk noemt, ik word hier helemaal afgezeikt omdat mijn ouders mijn pony niet lieten inenten, gebitscontroles, hij staat alleen enz.
ik wil er zelf best wat aan veranderen, maar dan moet ik toch echt eerst geld gaan verdienen.
Fennadev schreef:kan ik toch niks aan doen dat ik niks weet, ik vraag het ook niet meer.
) DeSa schreef:Vasthouden zullen verkopers wel niet happig op zijn. Als je een kleine aanbetaling doet zal het vast geen probleem zijn.
Je hebt interesse in de 2e pony? Ziet er wel leuk uit hoor, wil je er ook mee naar de keuring? (Dat het met gezondheid goed zit omdat er papier bij zit is natuurlijk onzin)

(profiel)