fenny: thnx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cassandra84 schreef:Die van Peerke zijn een speciale oplage en vallen klein uit. Ik ben gewoon nieuwsgierig en verwijt Peerke absoluut niks
_coquette_ schreef:Dennis schreef:Ik heb gewoon dikke lompe shetten, de BR peesjes passen de mijne mooi (dus heb achter de picasso's en voor de BR peesjes).
Vind de BR peesjes niet mooi zitten achter, heb ik al geprobeerd. Wil een echte harde achter beschermer.
Heb ook een tijdje een pony maat pijpkous gehad achter, dat ging redelijk, maar was ook niet wat ik zocht.
Misschien is zo iets in een pony maatje net leuk voor mijn pony's, kwa omvang van beenwerk hebben mijn pony's dikkere poten dan welshjes enzo. De hoogte is juist het probleem, en dit is net meer dan een strijklap, maar minder dan een peesje. Moet toch maar eens naar een EJ toe om ze eerst even in mijn handen te hebben.
http://www.ej.nl/products/10000035/3020 ... EKNA+SPORT
Die tekna beschermers zijn ontzettend stug, en groot... Hier 1 paar full maar pas nog niet eens op de 1.80ers veel te stug/groot!
MiniLoe schreef:MelanieB schreef:En let er dan op met meten dat de beschermers om de kogel gaan ds wat lager zitten
Bijv mn 86cm mini heeft aa. Mn 88cm minishet heeft a maar pas AA ook wel maar vond ze bijv net te kort.
voor mn shet van 90 cm zou ik dus A nodig hebben.
wat kosten die peesjes?
MelanieB schreef:_coquette_ schreef:
Die tekna beschermers zijn ontzettend stug, en groot... Hier 1 paar full maar pas nog niet eens op de 1.80ers veel te stug/groot!
Vreemd.. Ik heb ook pas tekna peesjes gekocht maat full, lichtbruin, maar zijn onwijs soepel, en vallen hetzelfde als bijv mn eskadrons.. Maar misshin zijn het andere soort van tekna
nadita schreef:MiniLoe schreef:Die roze die buckje heeft geplaatst? Hele mooie zeg
Als je de Picasso beschermers bedoelt: ja
Volgens mij heeft Buckje ook maat AA om.

nadita schreef:Het is inmiddels bijna een maand geleden dat ik voor de peesbeschermertjes betaald heb.
Maar volgens Peerke zijn ze helemaal niet gemaakt bij Sectolin, ivm te kleine order. Dus ook niet binnen gekomen.
Weer blij gemaakt met een dood musje....![]()
Maar ik heb ook nog steeds mijn geld niet terug, en Peerke is geband van Bokt.
Lekker dan!
nadita schreef:Het is inmiddels bijna een maand geleden dat ik voor de peesbeschermertjes betaald heb.
Maar volgens Peerke zijn ze helemaal niet gemaakt bij Sectolin, ivm te kleine order. Dus ook niet binnen gekomen.
Weer blij gemaakt met een dood musje....![]()
Maar ik heb ook nog steeds mijn geld niet terug, en Peerke is geband van Bokt.
Lekker dan!