Mini's with Spirit - Show 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:04

Oh Esther, kunnen de Nederlandse dames dan misschien geen fotoshoots boeken die dag? :o :D ;)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:03

Nee Vanessa want wij zijn voor Maaike dichterbij dus die shoots kunnen tussendoor, ik ga natuurlijk geen shoot afspreken in Belgie als Maaike bijna in mijn achtertuin woont :D En ik heb al in augustus geboekt!

Misschien Dorien met Shappa ? Dorien laat je eens horen...... :P

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:11

Jullie hebben inderdaad een luxe met Maaike zo te kunnen boeken thuis. Uit ondervinding vind ik fotoshoots op keuringen en shows niet zo ideaal, je hebt er dan te weinig tijd voor om het echt te hebben zoals je graag wil en het weer kan ook altijd tegenvallen natuurlijk. En tegenwoordig is het toch altijd slecht weer. :roll:

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:59

Heaven gaat springen idd, ik niet hoor. Kan helaas de startlijst niet bekijken op mijn blackberry ben op vakantie. Vrijdag maar even kijken.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:51

Ik zit echt in de twijfel wat ik doe :P De zaterdag heb ik geen tijd voor reportages maar de zondag heb ik nog wel tijd voor 3 of 4 paarden (afhankelijk waar ze staan uiteraard). Is dat niet wat voor jou Vanessa? :)
Morgen ga ik nog eventjes iets regelen qua overnachting e.d. en dan denk ik dat ik wel een dagje show fotograferen doe. :) Op voorwaarden dat jullie uiteraard veel bestellen :))

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 21:58

Kaisa schreef:
Ik zit echt in de twijfel wat ik doe :P De zaterdag heb ik geen tijd voor reportages maar de zondag heb ik nog wel tijd voor 3 of 4 paarden (afhankelijk waar ze staan uiteraard). Is dat niet wat voor jou Vanessa? :)
Morgen ga ik nog eventjes iets regelen qua overnachting e.d. en dan denk ik dat ik wel een dagje show fotograferen doe. :) Op voorwaarden dat jullie uiteraard veel bestellen :))

Woehoe, super Maaike _/-\o_

Reportage is écht wel aan te raden hoor, hebben wij ook pas gehad :j

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:02

Bassenqua schreef:
Nee Vanessa want wij zijn voor Maaike dichterbij dus die shoots kunnen tussendoor, ik ga natuurlijk geen shoot afspreken in Belgie als Maaike bijna in mijn achtertuin woont :D En ik heb al in augustus geboekt!

Misschien Dorien met Shappa ? Dorien laat je eens horen...... :P

Dorien leest wel mee hoor, met de nadruk op lezen dan. :+ Ook nog eens een shoot bij dat spannend weekend? Ik loop nu al over van de zenuwen -O- Maar als dat zou kunnen helpen om Maaike naar België te krijgen, ja waarom dan ook niet he. Geschoren is die dan tochdus zou langs de ene kant wel goed uitkomen.

Toch zou ik liever wachten met foto's tot Elly wat op gewicht is, kan ik ze meteen allebij nemen.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:21

Hé hé daar is Dorien ( arsiana_x) ook. Dorien is het nieuwe vrouwtje van Shappa en heeft zichzelf direct in het diepe gegooid door Shappa in te schrijven voor de mini's with sprit show. +:)+

Jij moet mooi nog even wachten met een fotoshoot, inderdaad Elly en Shappa gelijk pakken. Zat maar te dollen om je hier op het topic te krijgen, wist uiteindelijk dat je mee las. ;)

Annebet_

Re: Mini's with Spirit - Show 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:52

En, iedereen er klaar voor?
Of toch nog wel wat werk voor de boeg? :P

Hier nog veeeeel werk, en dat met een pijnlijk voetje, maar we gaan er voor :D

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:54

Vandaag wassen en dan moet het maar goed zijn! :D

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:44

Hier ook nog ene paar dingen en dan zijn we er klaar voor :j
Weet alleen niet welke kleren ik aan moet doen :=

Redneck1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 10:00

Dames veel plezier vandaag :)

Dorien en Shappa:zet 'm op :D

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 22:08

ben benieuwd hoe iedereen het gedaan heeft vandaag, heb al wel wat van mariska gehoord ( *\o/* ) maar wil uiteraard ook foto's zien :j
wat ik begrepen heb werd het idd wel laat....

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:05

Afbeelding

zegt dit genoeg? :D

De show was echt heel goed! Ondanks de vele paardjes ging het heel vlot vooruit! Super hoor +:)+

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:29

Sluit me helemaal aan bij bovenstaande bericht, top dag gehad. Showen is niet echt mijn ding maar daar komt volgend jaar een mooie oplossing bij met mennen en dan ga ik met veel plezier weer ruim 3 uur in de auto zitten voor deze show.

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:40

Letsdunit, ik was onder de indruk van jouw Heaven! Wat een mooie merrie is dat zeg! :9

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:45

Dank je :D Ze viel in iedergeval wel op tussen de mini's. Liepen erg mooie ponies tussen, erg leuk om de diverse paardjes te zien.

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:53

Ik sluit me aan het was echt een top dag.
Maar nu roept mijn bedje van 6.00 vanmorgen tot nu nu is wel lang :O

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:55

Mariska gefeliciteerd met je 1e plaats, je ASPC merrie is een toppertje !

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 08:59

Tamara bedankt ben ook echt super trots op haar!
Ze behaalde een super mooie 1ste plaats in de kwaliteits klasse.

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 09:28

Paar foto's van gisteren van Dazzling.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 10:08

Ook hier wil ik iedereen heel erg bedanken voor de complimenten en positieve commentaar !!!!
Na alle uren/dagen/nachten/weken/maanden werk, is dit echt heel fijn om horen. De intensieve voorbereiding heeft gemaakt dat alles vrij vlot verliep. Hier en daar zijn er zeker nog verbeterpunten, waaraan we gaan werken naar volgend jaar toe. Daarbij willen we inderdaad ook werk maken van aangespannen klasses, opdat diegene die niet zo graag showen, zeker ook weer komen ;)

De jury viel me ook voor 100% mee! Super lieve mensen, die hun taak erg goed en professioneel hebben opgenomen. Hoewel ze uit verschillende takken komen, én ze zo goed als geen overleg hadden onderling, lagen de punten min of meer op dezelfde lijn.

Ook ik ben dus een super tevreden mens Nu even zelf nog gaan showen, en dan op naar volgend jaar

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 10:23

We hebben echt een superleuke dag gehad! Gezellig, mooie accommodatie en ook al werd het laat en ben ik nu nog brak, volgend jaar weer!

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 13:12

Iedereen proficiat met de uitslagen!

Ook ik was heel blij met deze dag en de resultaten ervan, met drie paardjes gegaan en vier bekers mogen meenemen naar huis, ik was mega tevreden ermee. Queen mijn vijf jaar oude merrie, werd derde van de acht merries. Baybe werd derde van de tien deelnemers, maar haar twee voorgangers waren sterke concurrenten dus ik kon me met die plaatsing echt wel vinden. :D

Arion, het hengstje heeft me het meest trots gemaakt met de liberty proef, van de 21 deelnemers werd hij tweede. Hij liet een mooie proef zien, maar het toppunt was wel het einde. De bedoeling bij zo'n proef is naast de gangen te zien, ook als de muziek stopt, je in een minuut het paardje moet kunnen vangen. Wel..hier stopte de muziek, en draafde mijnheer gewoon recht naar me toe om helemaal happy zijn halster te kunnen aandoen. :+ De grote schat toch...een paardje vangen met liberty?? Is dat moeilijk..neen toch... :D

Hier is de video..foto's volgen nog naargelang ik die ontvang van de fotografes van dienst die dag.. :)

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 14:23

Ik vond het trouwens ook leuk om eens gezichten te kunnen plakken van de Nederlandse bokkers!
De meeste belgen kende ik al, maar nu weet ik ongeveer ook wel wie net wie is :)