Leuke pony's allemaal en veel leuke combi's Al schrok ik wel van een aantal foto's op de voorgaande pagina's!
capopjekop
Geplaatst: 05-01-12 20:14
Hans tijdens zijn eerste bosrit En nog een van Grietje zo'n 4 jaar geleden. Binnenkort gaat mijn huidige bijrijdster een keer op Grietje, kijken of ze het nog kent van 'vroeger'
ilona_selina
Geplaatst: 05-01-12 20:22
haha super leuk allemaal
kan mijn mooie meid ook niet ontbreken ze is 4 jaar, en ze heeft 2 verzorgshetlanders
de eerste is arie 25 jaar aan 1 oog blind maar super lief
en dan nog een 3,5 jarige hengst karel
yrsa_karlijn
Geplaatst: 05-01-12 20:31
ilona_selina schreef:
en dan nog een 3,5 jarige hengst karel
Haha een echte penny, op een woest hengst, wordt zijn ego niet beschadigd met al dat roze Heel lief, vind trouwens al die Shetjes leuk. Die koppies hebben allemaal een uitdrukking, "Oké, ik doe nu wat me braaf wordt gevraagd, maar als het te lang duurt ga ik mijn gekke 5 minuten uitvoeren!"
Ah wat een leuke foto's komen er hier allemaal voor mij. Ik wil nu dat mijn kleine zusje ook gaat leren rijden haha . Heb ook ooit in een ver verleden op een shet gereden, wat een vervelende shet was dat Moest een nieuw zadel uitproberen (pannenkoekzadel zegmaar, weet niet hoe het heet, ik noemde dat zo) zat ook voor geen meter.. Maar jullie hebben allemaal nette zadeltjes!
@_Marjolein Leuk dat je lekker met de pony aan de slag kunt nu
hettyss
Geplaatst: 05-01-12 21:34
Hier wat foto's van onze shet Geertje. Geertje is 0.98 cm.
Mijn zoontje is hier 8 jr.
mijn dochtertje is hier 6 jr.
Inmiddels zijn ze bijna 12 en 9 en mijn zoontje rijdt dit jaar als laatste jaar nog met geertje. Gelukkig zijn mijn kinderen beide niet groot. Mijn dochtertje rijdt inmiddels met een kleine new forest.
@eliine, je reactie is al wel even terug, maar leuke foto's van Sanne!!!!!
Laatst bijgewerkt door hettyss op 05-01-12 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb wel een foto maar dan zit er een ander meisje op
LoveXenH
Geplaatst: 11-01-12 20:07
niet echt een springfoto ik ben niet zo goed in actie op de foto zetten
zorro
Geplaatst: 11-01-12 20:15
Dit is mijn nichtje met mijn pony Nathalie. Ik heb vroeger op Nathalie gereden en nu mag mijn nichtje, mits de pony een beetje fit is. Ze is inmiddels met pensioen, maar ze loopt zo nu en dan nog braaf een paar rondjes met Mirte.
Ik ben nu alleen nog op zoek naar een roze zadeltje, want Mirte is gek op roze ik heb er echt lol aan, die twee