esmee_2001 schreef:er zijn al 122 antwoorden op mijn topic en ik kan niet op ze allemaal regeren
Tja zo kan je het ook stellen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
esmee_2001 schreef:sorayamagic2 schreef:weet je al waar je het paardje neer gaat zetten op een wei met andere paardjes of waar wil je hem stallen, ik denk dat je daar eerst over na moet denken in plaats van een veulen ..
dat weet ik allemaal al en welke spullen enzo
ElineB schreef:esmee_2001 schreef:
weet je al waar je het paardje neer gaat zetten op een wei met andere paardjes of waar wil je hem stallen, ik denk dat je daar eerst over na moet denken in plaats van een veulen ..
dat weet ik allemaal al en welke spullen enzo
ElineB schreef:esmee_2001 schreef:ik zit niet op bokt om beledigd te worden
Ik voel me eigenlijk eerder beledigd. Ik (en de andere bokkers) geven tips, maar je brabbelt gewoon door met dat je je pony laat dekken. Zit ik tegen een muur te praten?
sorayamagic2 schreef:als je het zo goed weet vertel dan vast wat je allemaal al hebt en wat je al weet kwa weide, voer, matrialen, DA kosten en dat soort dingen, maar geloof me aan een veulen beginnen zou ik niet doen, koop dan een 2e volwassen shet er bij of een 4 of 5 jarige, voor het mis gaat kan je ook alles mee wat je zegt te willen doen met het veulen.