even meteen die paardjes die wij doen opgezocht : Chickie : 5, 40 ( zag der voor derest niet volgensmij ? of ik ben beetje scheel ) Keet : 27, 42, 82, 96, 121
Yeah Nels en Blaas zijn van mij. Blaas gaat onvangbaar doen, dat weet ik zeker.
TheJokerr
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-11 13:15
haha ik ga met keet straks even oefenen, ben benieuwd naar mijn weten is ze heel makkelijk want ze blijft ook gewoon muf staan kijken als ik hindernisjes opbouw
Ieder onderdeel heeft 5 punten en mag bij weigering twee keer ondernomen worden, bij eerste weigering 1 strafpunt, 5 wordt 4, bij tweede weigering 2 strafpunten, 4 wordt 2. Begeleider mag niet meespringen over de hindernissen.
Parcours A springen over gekruiste hindernis B lopen over plastic C slalom pionnen D over houten brug E tussen 2 balken doorlopen F springen over twee balken hindernis
Super leuke "bokt" rubrieken zitten erbij he? Ik zit bij bijna elke rubriek wel bij een bekende behalve bij de kwaliteits en bewegingsklasse met Sueno.. Heb er helemaal zin in! Morgen nog 1 dagje werken, vrijdag mijn verjaardag alvast vieren met fam, zaterdag alles wassen en klaar maken en dan Zondag de show en mijn verjaardag op de show vieren! Haha heb er helemaal zin in!!
Larachel
Geplaatst: 10-08-11 20:02
Ik heb er ook zin in! Vandaag is de DA geweest voor Falke en hij gaat mee naar de show, meneer is weer fit ( wel dikker dan ik gehoopt had). Dus beide mannen staan netjes gewassen en geschoren op stal.
jolandje
Geplaatst: 10-08-11 20:23
leuk julia, ben benieuwd naar je nieuwe vriendje
Larachel
Geplaatst: 10-08-11 20:33
Gezellig dat je ook komt Jolanda . Ik ben ook benieuwd hoe hij het gaat doen, wel spannend
Happinez
Geplaatst: 10-08-11 20:49
Rubriek 5 Jeugd 1 jaar hengst, kwaliteits en bewegingsklasse
28 Sebastopols Doerak
29 Challengers Little Kay
ik heb mijn eigen rubriek
Julia , goed nieuws over falke ! Fijn en leuk dat hij toch meekan
Larachel
Geplaatst: 10-08-11 20:56
Haha ik zag het ook al, dat ze de 1 & 2 jarige hengsten niet tegen elkaar doen!?
ja ik weet het ook niet, kwa type kunnen de 1 & 2 jarige nogal verschillen natuurlijk door leeftijd. Misschien daarom ? maar wat mij betreft stoppen ze ze bij de rest in, is leuker dan 2 van mij tegen elkaar.