Scheren is bij geen enkel minipaarden stamboek verplicht (enige uitzondering is het Falabella stamboek), maar voor de halterrubrieken wordt het wel aangeraden Ik heb met mijn merrie tijdens onze eerste show een 1ste plaats misgelopen omdat ze niet geschoren was.....
Ik denk dat er best veel animo voor is. En de ICAMH vind het ook weer heel erg leuk om andere minipaarden liefhebbers te laten proeven aan het Amerikaans showen. En natuurlijk zullen er aspecten aan zitten wat sommige mensen minder leuk vinden, maar belangrijk is dat iedereen elkaar in hun waarde laat. Ik zal proberen om er een leuke competitie van te maken. En je hoeft je paardje niet te scheren. Maar je zult er een heleboel zien die wel geschoren zijn. En de ICAMH staat er nu eenmaal om bekend dat we de regels van het amha volgen en zullen dat ook zoveel mogelijk doen, dan word het op dat punt in ieder geval een eerlijke competitie. Voor iedereen dezelfde regels. En als jullie nog leuke ideeën hebben voor obstacle parcoursen die ook goed uit te voeren zijn..graag.. Groetjes Roos
LADPR
Geplaatst: 13-12-10 23:07
Ik heb er helemaal zin in. Wacht nog even met inschrijven, kan maar niet beslissen wie ik mee neem haha.
Haha ja dat is wel makkelijk. Het is allemaal zo leuk maar kan moeilijk aan alle rubrieken meedoen die leuk zijn dat wordt een beetje te veel van het goede.
er wordt volgens het amha rulebook geshowd!!!!! denk niet dat ze daar vanaf wijken dan is het einde zoek!
Sappos
Geplaatst: 14-12-10 13:12
Ook een goeie lian
minidriving
Geplaatst: 14-12-10 13:17
lian wop is een chek gewent en haar kun je rijden zonder haar te storen! heb je hulp nodig dan bel je maar! een chek hoeft niet vervelend te zijn voor je paard als je maar weet hoe je hem moet instellen! net als een tuig moet een chek ook goed zitten! anders kom maar een keer buurten help ik je!