misschien zijn er wel mensen die je kunnen/willen helpen?
jolandje
Geplaatst: 16-09-10 09:26
klein beginnen is niet verkeerd stef, dan kun je nog zien wat je kunt verbeteren of veranderen, vóór je aan een echt groot evenement begint, misschien kun je met een aantal mensen een proef doen ofzo?
pff zou je dolgraag willen helpen want dit staat wel in mijn toekomst plan zeg maar! ik moet nog we veel leren enz. maar mocht je hulp nodig hebben staat mijn pb open.
Ik wil het wel gewoon open stellen dat iedereen die wil in kan schrijven, maar de locatie zal bij nader inzien waarschijnlijk gewoon bij mij op stal worden. Dit ivm kosten en regelen. Ik geloof verder zeer zeker dat er mensen genoeg zijn die willen helpen, maar keerzijde is dan wel: helpen, en dus actief in de organisatie = niet mee doen... (en daarmee sluit ik dus gelijk mezelf uit )
mel, het valt mee hoor, ongeveer 2 uur rijden toch?
Sharani
Geplaatst: 23-09-10 15:57
Jackgirl: ik woon volgens mij nog een uurtje verder dan jij, maar met zo'n 3,5 uur rijden zijn wij er wel. Ik vind het voor deze show wel te ver maar ik begrijp best dat het voor Stef handiger is om deze eerste show op haar eigen stal te houden, als alles doorgaat. Misschien kan het, als het een succes is ook een keer in het noorden gehouden.
ik vind het wel een leuk idee hoor. En als het bij stef thuis doorgaat, is het al helemaal niet te ver voor mij. Kom ik misschien wel met mijn 3 kleintjes! Ik hoor het wel of het doorgaat ( en dan maar hopen dat mijn agenda van het school niet te hard tegenvalt )
Charaz
Geplaatst: 28-09-10 14:16
lijkt me een leuk idee, ik blijf dit topic volgen
Happinez
Geplaatst: 28-09-10 14:17
jolandje schreef:
mel, het valt mee hoor, ongeveer 2 uur rijden toch?
Dan is het nog te ver , want met een trailer rij je altijd langer erover. Misschien is 4 uur overdreven , maar ga niet zo'n eind rijden naar het zuiden voor een showtje.
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 14:19
Prima JG, jou keuze
ben een plan de campagne aan t schrijven, vandaar dat het hier van mijn kant uit even stil is